• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • Morbid angel
    luzorsus skrev 2009-03-06 18:29:06 följande:
    Morbid angel: Då tackar jag dig extra mycket Verkar lugnt på tatueringssidan nu...inga som gaddar sig eller?

Här är det just nu bara sambon som gaddar sig,han vill nämligen bli klar med benen innan sommaren,när han är klar är det min tur så jag får min ryggtavla
  • luzorsus

ja men då är det ju inte alltför långt borta med nästa tatuering för din del då. Vad blir det för motiv?

• Immaaaa

Jag är en tatuerings människa. Första gången jag gaddade mig så blev de två flugor i en smäll, efter att jag vatt klar med första ville jag ha en till..

Ngt jag ångrar är tatueringen i sidan av mina mage. Som skulle va en LITEN stjärna men som nu är BIG SIZE...

Tycker för övrigt att de är super skönt, somnade sista gången då jag gjorde draken på benet. Har även börjat tatuera lite själv, men som läggs på hyllan nu när bebis kommer...

• Morbid angel
    luzorsus skrev 2009-03-06 18:54:44 följande:
    ja men då är det ju inte alltför långt borta med nästa tatuering för din del då. Vad blir det för motiv?
    Två döskallar vända mot varandra och på dem ska en naken snygg kvinna stå och ska gå i något morbid stil

Men kommer ta ett bra tag och måååånga timmar innan den är färdig *suck*
  • stiletto

Hoppar in i tråden!

den här funderar jag på att gadda

www.ratemyink.com/&pid=2689

har ingen tatuering ännu men börjar försiktigt med en tatuering nu i mars i form av katttassar vid troskanten och upp mot övre höften. Jag älskar katter!

• golden 2

Funderar på att göra en tatuering med mina barns första bokstäv i sitt namn, någon här som kanske är duktig på att designa som kan ge tips....

• Morbid angel

golden 2 skrev 2009-03-06 22:50:12 följande:

Funderar på att göra en tatuering med mina barns första bokstäv i sitt namn, någon här som kanske är duktig på att designa som kan ge tips....
    Varför inte gå till en tatueringsstudio och bolla ideer med tatueraren?Låt honom skissa upp något efter dina önskemål och därefter kan ni utveckla den?
  • livetärgött

Kikar in, kul å se vad andra är stolta bärare till.

Har själv två halvarmar i svart/grått, går att se lite i mitt galleri.

• luzorsus

dagge81. :demoner,troll etc lät ju underbart !

Ja och nu när man gjort sin andar tatuering så funderar man genast på nästa

Tyckte inet det var så vidare skönt på insidan av överarmen, mot armvecket, eller när han på slutet la i det vita...där han för nån timma sen varit med svart...var glad att det var över.....för den här gången

Svar på tråden Piercing & tattoo tråd