• Juliii86

Piercing & tattoo tråd

Här kan vi snacka allt om piercing och tattoo.

Kanske har du funderingar om just detta ämne kan du ställa din fråga här. Själv har jag några funderinga om piercing.

Här kan vi hjälpas oss åt att besvara våra frågor.

Det är bara börja snacka

• Svar på tråden Piercing & tattoo tråd
  • fjäilen

själv skall jag ha min på smalben ner mot fot..dock har jag hört att det gör asont på foten men skall man vara fin får man lida pin..
    revben och vid skulderbladen har jag hört att det gör svinont.. nacken har jag jättemånga kompisar som gjort men de har inte sagt något men smaken är som baken..

• Milla med killar

Jag har en navelpiercing sen 96 sen har jag fyra stjärnor på magen. var två från början men nu i måndags gjode jag två till.4 ¤ som symboliserar mina barn  Sen har jag en sol i svanken. Så 5 tattos har jag. Tror jag inte ska ha mer nu. Magen tyckte jag inte kändes speciellt somnade nästan faktiskt Svanken/ryggsluten tycket jag nog gjorde ondare.

Carpe diem... Lev i dag i morgon kan det vara försent
  • Gumlan

handleden är det som känts minst på mig :p kittlade mest. men det var insidan. utsidan kanske gör ondare?

• Blåklockan79

Tänkte bygga ut min tatuering lite, men får man göra det medans man ammar?

• Angelica77

På torsdag gäller det....Tatuering nr1!!!!

Har efter många års tvekan totalt sadlat om o är jättesugen på att göra en sååå fin tribal jag hittat. Den ska sitta i svanken! Hittade den när maken bläddrade efter sin senaste tattoo till armen . Kände med en gång att -den vill jag ha om jag nån gång vågar mig på.

Ni som gjort i svanken - gör det så förtvivlat, fruktansvärt ont som jag inbillar mig?????
    Förstår att det helt klart kommer kännas, men är den uthållbar utan större problem tro?

Skitnervös!!!! Märks det?

• Disela

Hej hej!
    Jag har två tatueringar, en på skuldran som jag är missnöjd med och ångrar och min dotters namn bakom höger öra. Låter skumt, jag vet.. Sen har jag piercing i tungan som jag haft sen jag fyllde 15.. Har haft i bröstvårtan med men den tog jag bort då den blev infekterad. Har även haft i näsan men de kände jag att jag "växte ifrån". Är grymt sugen på en liten lila magnoliablomma på insidan av vänster handled. Det ska jag ta mig råd att göra snart! Ska kika på era alster.

Svar på tråden Piercing & tattoo tråd