• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Brooks

Inte varit där på evigheter heller, men jag vill minnas att det ska finnas någon parklek där...

Har jag vägarna förbi (haha, yeah right! ) innan nästa helg så kan jag kolla
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-20 22:01:04 följande:
    Inte varit där på evigheter heller, men jag vill minnas att det ska finnas någon parklek där... Har jag vägarna förbi (haha, yeah right! ) innan nästa helg så kan jag kolla
    *asg*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • aesi

Var ligger vandrarhemmet? Som sydarna ska bo i? Är det någon som kollat att det är okej att alla kommer in där senare?

Ville bara planera lite hur jag ska göra nästa helg

• Evve81

Har kollat vägbeskrivning från centralen till sankt eriks gatan så nu sydare hoppas jag verkligen att inget av våra tåg är försenade för jag kommer aldrig hitta annars.......

• Evve81

Just ja! SEdan ska man ju ställa om klockan när vi är bort LIka med att mitt tåg går riktigt tidigt!

Har kollat på mina biljetter och efter vad jag förstår har inte ´jag och Agaton våra platser bredvid varandra Har ni andra också fått så?

• Jen ny
    aesi skrev 2009-03-21 06:41:39 följande:
    Var ligger vandrarhemmet? Som sydarna ska bo i? Är det någon som kollat att det är okej att alla kommer in där senare? Ville bara planera lite hur jag ska göra nästa helg
    Det är ju nästan alla som ska bo där, eller hur menar du?
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-21 09:33:25 följande:
    Det är ju nästan alla som ska bo där, eller hur menar du?
    Jag tror att aesi jobbat lite för mkt och FL:at för lite så hon inte riktigt hängt med i alla svängar.

aesi: Vandrarhemmet ligger på Kungsholmen, vid fridhemsplan. S:t Eriksgatan 20.
    http://www.fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv
    Det är ingen som kollat med vandrarhemmet. Så otrevliga som de var i telefon känner inte jag för att göra det heller. Tror det kan spela mindre roll om det är två-tre extra personer som är där för att äta. De lär nog inte märka någon skillnad ändå.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-21 09:53:29 följande:
    Jag tror att aesi jobbat lite för mkt och FL:at för lite så hon inte riktigt hängt med i alla svängar. aesi: Vandrarhemmet ligger på Kungsholmen, vid fridhemsplan. S:t Eriksgatan 20. www.fridhemsplan.se/ Det är ingen som kollat med vandrarhemmet. Så otrevliga som de var i telefon känner inte jag för att göra det heller. Tror det kan spela mindre roll om det är två-tre extra personer som är där för att äta. De lär nog inte märka någon skillnad ändå.
    Jaså, nu är jag med.

Hoppas hoppas alla är friska och kan vara med nu då. Verkar vara riktiga sjukdomstider.
  • helhed

13 vid vandrarhemmet låter bra. Då slänger jag i mig en snabblunch när vi kommer och sedan går vi till vandrarhemmet och lämpar av våra saker.

Jag och Arvid har fått platser bredvid varandra i alla fall. Även om han inte sitter på sin plats är det ju bra att ha en extra plats att ha saker på.

• aesi

Det är alldeles riktigt jag hinner inte fl så mycket nu när man jobbar.

Hur många är det som kommer men inte ska sova över?

Svar på tråden Trådträff Mars 09