• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Fast på lördag eftermiddag ska vi väl inte alls gå i butikler? Vi skulle väl göra något gemensamt då?

• helhed
    Jen ny skrev 2009-03-20 12:08:46 följande:
    Fast på lördag eftermiddag ska vi väl inte alls gå i butikler? Vi skulle väl göra något gemensamt då?
    Ja eller hur! Vi skulle ju i alla fall ses i en park och leka och fika om det är fint väder, om inte får vi hitta någon annanstans att vara.

Jag kommer ju strax innan tolv, så jag skulle önska att vi kan bestämma plats och tid vi ska träffas på em så jag vet var jag hittar er. Jag sparar min shopping till söndagen, tror jag.
  • Jen ny
    helhed skrev 2009-03-20 13:38:16 följande:
    Ja eller hur! Vi skulle ju i alla fall ses i en park och leka och fika om det är fint väder, om inte får vi hitta någon annanstans att vara. Jag kommer ju strax innan tolv, så jag skulle önska att vi kan bestämma plats och tid vi ska träffas på em så jag vet var jag hittar er. Jag sparar min shopping till söndagen, tror jag.
    JA, kanske att vi inväntar alla innan vi går någonstans? Kanske är lättast, alla äter väl lunch mellan 11 och 12 ändå?
  • aesi

Då kommer jag till eftermiddagen. Vi får bestämma vart vi ska ses, var ligger vandrarhemmet där vi ska äta är det tänkt?

• Vildkorn

Kan vi inte bara bestämma att vi möts utanför vandrarhemmet vid 13-tiden? Då kan alla lämpa av sin packning i sydarnas rum. Sen bestämmer vi om det blir någon park eller något annat mer lämpligt beroende på vädret.
    Det är inte alls långt till Rålambshovsparken från vandrarhemmet. Det skulle ju vara perfekt att gå till den så slipper vi åka tunnelbana eller buss allihop med alla vagnar. Och dessutom så tjänar vi in en massa restid och kan lägga den på att umgås istället.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-20 21:33:23 följande:
    Kan vi inte bara bestämma att vi möts utanför vandrarhemmet vid 13-tiden? Då kan alla lämpa av sin packning i sydarnas rum. Sen bestämmer vi om det blir någon park eller något annat mer lämpligt beroende på vädret. Det är inte alls långt till Rålambshovsparken från vandrarhemmet. Det skulle ju vara perfekt att gå till den så slipper vi åka tunnelbana eller buss allihop med alla vagnar. Och dessutom så tjänar vi in en massa restid och kan lägga den på att umgås istället.
    Jättebra idé! Finns det lekplats där?
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-20 21:37:57 följande:
    Jättebra idé! Finns det lekplats där?
    Nu var det evigheter sen jag var där, men någon typ av lekplats har jag för mig att de har.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Evve81
    Vildkorn skrev 2009-03-20 21:48:52 följande:
    Nu var det evigheter sen jag var där, men någon typ av lekplats har jag för mig att de har.
    Du eller någon annan stockholmare får väl i uppgift att kolla det innan träffen
Svar på tråden Trådträff Mars 09