Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Prommis:
Då har ni säkert fått plats med bord och platserna mitt emot varandra. Du får flörta med den som har platsen brevid dig och be att få byta.
Jag vet inte varför SJ inte gör så att man kan boka platserna brevid varandra. Skitstörigt!
Finns en parklek.
Är det en jämn vecka kan kan man köpa korv.
www.stockholm.se/-/Serviceenhetsdetaljer/
Jag längtar verkligen! Nu när agaton är pigg och allt!
Självklart sätter vi in pengar till Kicko! Messar du kontonr? Om vi inte har samma bank vill jag passa på att göra det i början av veckan, så att jag vet att du hinner få pengarna. Och så att jag inte hinner glömma bort.
Rålambshovsparken låter finfint! En kompis till mig föreslog i veckan att vi skulle träffas där - ja, vi alltså, inte hon och jag.
Imorgon måste jag hämta ut tågbiljetterna!!! Iiiiih! Nästa vecka vid den här tiden är jag i Stockholm mer alla er!!
Eller ja, då är väl alla på väg hem iofs, men ändå. ![]()
Låter som en toppenplan Vildkorn.
Nu får vi bara hoppas på att Jonathan inte blir smittad av mig. Jag har legat i 2 dagar nu Kräksjuka. Nu ska magen bara lugna sig helt (bakvägen) sen är jag återstäld. J sov borta i natt och F och J var borta hela dagen igår för att minsak risken av att bli smittad. Stackars liten blev livrädd när jag kräktes i fredags.
ja då kanske vi ska packa ner några picknickfiltar med då!?!