• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • första

Prommis:
    Då har ni säkert fått plats med bord och platserna mitt emot varandra. Du får flörta med den som har platsen brevid dig och be att få byta.
    Jag vet inte varför SJ inte gör så att man kan boka platserna brevid varandra. Skitstörigt!

• Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-21 19:55:41 följande:
    Det är alldeles riktigt jag hinner inte fl så mycket nu när man jobbar.Hur många är det som kommer men inte ska sova över?
    Ni är väl fyra som inte ska sova över, varav 2 som ska äta. Eller har jag glömt någon nu igen?

Men åhhh... varför kan jag inte kommentera fler inlägg i samma för??! *ARG*
    första: Frågade min ena kusin idag och hon sa precis som du att det finns någon typ av parklek där. Så jag tror nog att vi kan få till någon typ av lek med de små iaf.
    Take away kaffe/te och någon bulle till de stora, lite rån eller annat gott till de små och några picknick-filtar så tror jag att det blir toppen!
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis

Självklart sätter vi in pengar till Kicko! Messar du kontonr? Om vi inte har samma bank vill jag passa på att göra det i början av veckan, så att jag vet att du hinner få pengarna. Och så att jag inte hinner glömma bort.

Rålambshovsparken låter finfint! En kompis till mig föreslog i veckan att vi skulle träffas där - ja, vi alltså, inte hon och jag.

Imorgon måste jag hämta ut tågbiljetterna!!! Iiiiih! Nästa vecka vid den här tiden är jag i Stockholm mer alla er!! Eller ja, då är väl alla på väg hem iofs, men ändå.

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Kicko

Låter som en toppenplan Vildkorn.

Nu får vi bara hoppas på att Jonathan inte blir smittad av mig. Jag har legat i 2 dagar nu Kräksjuka. Nu ska magen bara lugna sig helt (bakvägen) sen är jag återstäld. J sov borta i natt och F och J var borta hela dagen igår för att minsak risken av att bli smittad. Stackars liten blev livrädd när jag kräktes i fredags.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Jen ny
    Kicko skrev 2009-03-22 10:54:36 följande:
    Låter som en toppenplan Vildkorn. Nu får vi bara hoppas på att Jonathan inte blir smittad av mig. Jag har legat i 2 dagar nu Kräksjuka. Nu ska magen bara lugna sig helt (bakvägen) sen är jag återstäld. J sov borta i natt och F och J var borta hela dagen igår för att minsak risken av att bli smittad. Stackars liten blev livrädd när jag kräktes i fredags.
    Ja, men fyyy. Hoppas J klarar sig så han är riktigt frisk till helgen.
    Skönt att du känner dig bättre iaf!
    Har de hållt sig bort finns ju en chans!
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-03-22 10:54:36 följande:
    Låter som en toppenplan Vildkorn. Nu får vi bara hoppas på att Jonathan inte blir smittad av mig. Jag har legat i 2 dagar nu Kräksjuka. Nu ska magen bara lugna sig helt (bakvägen) sen är jag återstäld. J sov borta i natt och F och J var borta hela dagen igår för att minsak risken av att bli smittad. Stackars liten blev livrädd när jag kräktes i fredags.
    Usch och fy! Skönt att du börjar krya på dig nu. Håller alla tummar för att Jonathan klarar sig.
    Vi vill självklart se alla mammor och barn med på träffen!
    Det ska bli så kul.
    Camellis skrev 2009-03-22 10:39:32 följande:
    Självklart sätter vi in pengar till Kicko! Messar du kontonr? Om vi inte har samma bank vill jag passa på att göra det i början av veckan, så att jag vet att du hinner få pengarna. Och så att jag inte hinner glömma bort. Rålambshovsparken låter finfint! En kompis till mig föreslog i veckan att vi skulle träffas där - ja, vi alltså, inte hon och jag. Imorgon måste jag hämta ut tågbiljetterna!!! Iiiiih! Nästa vecka vid den här tiden är jag i Stockholm mer alla er!! Eller ja, då är väl alla på väg hem iofs, men ändå.
    Om du är lite smart så sätter du in pengarna nu så slipper du liksom tänka på det mer.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Kicko
    Evve81 skrev 2009-03-21 08:07:42 följande:
    Har kollat vägbeskrivning från centralen till sankt eriks gatan så nu sydare hoppas jag verkligen att inget av våra tåg är försenade för jag kommer aldrig hitta annars.......
    Vi väntar på varandra helt enkelt
    Evve81 skrev 2009-03-21 08:10:31 följande:
    Just ja! SEdan ska man ju ställa om klockan när vi är bort LIka med att mitt tåg går riktigt tidigt!Har kollat på mina biljetter och efter vad jag förstår har inte ´jag och Agaton våra platser bredvid varandra Har ni andra också fått så?
    Det måste gå att byta annars med den som sitter bredvid dig eller Agaton.

Tack för omtanken Hoppas med att J klarar sig. Nu ska jag tvätta lite {#lang_emotions_undecided}
  • Kicko

ja då kanske vi ska packa ner några picknickfiltar med då!?!

Svar på tråden Trådträff Mars 09