• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Vildkorn skrev 2009-03-22 11:29:07 följande:
    Om du är lite smart så sätter du in pengarna nu så slipper du liksom tänka på det mer.
    Och om JAG är lite smart så läser jag heller inlägget och fattar att du behöver kontonumret först för att öht kunna göra en överföring. {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Kicko skrev 2009-03-22 11:54:03 följande:
    ja då kanske vi ska packa ner några picknickfiltar med då!?!
    Jag ska försöka komma ihåg att plocka med den jag har hemma. Är det fler som har möjlighet att släpa med sig någon är det ju bra.
    Är ju inte så mysigt att sitta direkt i gräset (slasket) nu.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Kicko

Visst ja jag fick rapport i fredags från min vänninna på vandrarhemmet. de har 2 barnstolar och flera 3 och 5 litersgrytor glömde fråga om stekjärn höll på att spy som bäst när hon ringde.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko

Visst ja jag fick rapport i fredags från min vänninna på vandrarhemmet. de har 2 barnstolar och flera 3 och 5 litersgrytor glömde fråga om stekjärn höll på att spy som bäst när hon ringde. men det lär de ju ha.

• MariaK

Tänkte på en sak när vi kom till danmark o hade hyrt en rese säng så fanns där ingen madrass alltså inte ens en sån platta man kan lägga i utan bara en spånskiva i botten....... Hoppas det är bättre där...... hade ju helt velat ha en rikrig madrass eftersom det är två nätter men det går ju inte o asa på.......

Sätter in pengar till dig kicko imon!!!!! Förlåt men hur mycket vad det???

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Kicko
    MariaK skrev 2009-03-22 19:57:17 följande:
    Tänkte på en sak när vi kom till danmark o hade hyrt en rese säng så fanns där ingen madrass alltså inte ens en sån platta man kan lägga i utan bara en spånskiva i botten....... Hoppas det är bättre där...... hade ju helt velat ha en rikrig madrass eftersom det är två nätter men det går ju inte o asa på.......Sätter in pengar till dig kicko imon!!!!! Förlåt men hur mycket vad det???
    50 kr till mat

Ja vist ja en halv kyl kostar 20 kr att hyra
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-03-22 20:14:57 följande:
    det var väll 50 kr vuxen och 25 kr för barn och 0kr för bebis?sätter in 125 iaf
    jepp det stämmer tänkte inte på Moa  så 75 för dig Lycklig
  • MariaK
    Kicko skrev 2009-03-22 20:46:00 följande:
    jepp det stämmer tänkte inte på Moa  så 75 för dig Lycklig
    kanon!!! Gör det direkt så glömmer jag det inte........ lika bra
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09