• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • helhed

Vi har ju bokat frukostbuffé, så frukost behöver vi ju inte köpa grejer till.

Jag tar med min sack n´ seat. Den är inte jättebra, men den funkar i alla fall.

• Hedebris

jag tänkte också ta med min sack'n'seat. men problemet är bara att det inte finns nog med vuxenstolar heller :(

• Evve81
    Hedebris skrev 2009-03-23 08:22:34 följande:
    jag tänkte också ta med min sack'n'seat. men problemet är bara att det inte finns nog med vuxenstolar heller :(
    Har någon räknat eller?? Tänkte liksom att det väl såg ut att vara rätt många på bilden...
  • Jen ny

Jag får det till ca 38 stolar iaf... De man ser.

• Hedebris

okej. :) då är det ju inga problem. hade för mig att någon sa att där inte fanns så många :)

• Brooks

Just det, det hade jag glömt - att vi bokade frukost

Vuxenstolar verkar det finnas gott om, det verkar även vara rätt bra med utrymme i lobbyn dessutom mjuk matta.
  • smultron smulan

Högbergarna>> Jag har ringt Fridhem. Du behöver inte göra något och inte betala något :)

• Kicko
    helhed skrev 2009-03-22 21:03:00 följande:
    Jag har satt in pengar till dig, Kicko!
    du har satt in 50 kr ja de har jag sätt

Jag har pratat med min väninna en gång till

vandrarhemmet är väldigt frächt och trevligt. bottenvåningen med reseption är bevakad med 4 personal och kamror i alla gemensamma utrymmen 4 st i köket.

Vi kanske ska muta in de 4 som ska äta men inte bor på vandrarhemmet med en chokladask.
    de är väldigt hårda med att det ska vara tyskt kl 23.

de är 4 våningar uppåt och 2 i källarplan. 2 hissar som inte är jätte stora och går totalt olågiskt kan ta tid att ta oss ut .
    Köket har 4 köksöar och 4 långbord á 16 platser (tror det var 4 alt 3) och några 4 manna bord.

frukostserveringen fanns inga barnstolar ( vi kan ju alltid fråga om de har några där) det var ett litet och trångt rum och var ingen fancy frukost. Normal basfrukost med gröt ägg flingor, fil yoghurt, smörgåsar med olika pålägg.

Glas var en bristvara på vandrarhemmet folk tar med upp på rummen och sen blir de kvar där {#lang_emotions_djavulsk}. plastglas till toasupandet kanske. Vi ska nog vara väldigt diskreta med toasupandet dess utom. kamrorna

Duscharna var frächa. min väninna hade sin dusch rakt över i korridoren och stor och rymligt bås som var låsbart

lämpligt med att vi tar 20 kr från potten till kyl Ja lättast så.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Brooks

Vilken tur att du haft en väninna där på plats!

Men seriöst, det står ju faktiskt ingenstans att det är alkoholförbud - förutom under gruppbokningen och vi har ju inte bokat som grupp.
    Jag tycker vi tar med öl/vin eller vad vi vill dricka och dricker till maten och/eller senare. Vill de säga till oss så får de väl göra det då kan jag tycka...
  • Jen ny
    Brooks skrev 2009-03-23 13:36:02 följande:
    Vilken tur att du haft en väninna där på plats! Men seriöst, det står ju faktiskt ingenstans att det är alkoholförbud - förutom under gruppbokningen och vi har ju inte bokat som grupp. Jag tycker vi tar med öl/vin eller vad vi vill dricka och dricker till maten och/eller senare. Vill de säga till oss så får de väl göra det då kan jag tycka...
    Det står ju tydligt att alkohol är förbjudet på vandrarhemmet. Även om det är under grupper tror jag nog det gäller alla.
Svar på tråden Trådträff Mars 09