• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Hedebris

ja, jag fattar inte hur vi ska få plats. men i värsta fall så får vi ha picknick på golvet :)

• Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-22 21:21:36 följande:
    ja, jag fattar inte hur vi ska få plats. men i värsta fall så får vi ha picknick på golvet :)
    När vi käkar tacos är det väl okej. Det mest "intressanta" kommer bli frukosten dagen efter. Snacka om kaos!
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • helhed
    Vildkorn skrev 2009-03-22 21:23:33 följande:
    När vi käkar tacos är det väl okej. Det mest "intressanta" kommer bli frukosten dagen efter. Snacka om kaos!
    Ja, fast alla kanske inte äter frukost samtidigt. Vi som vaknar vid fem - sex hänger väl på låset när frukosten öppnar och ni andra kanske kommer lite senare
  • Evve81
    helhed skrev 2009-03-22 21:24:55 följande:
    Ja, fast alla kanske inte äter frukost samtidigt. Vi som vaknar vid fem - sex hänger väl på låset när frukosten öppnar och ni andra kanske kommer lite senare
    Ja jag MÅSTE ju hänga på låset för jag har ju konstaterat att mitt tåg går halv elva och inte är man ju så himla bevandrad på centralen med vagn och allt så där bör man ju vara en bra stund före så man kommer med tåget!
  • Vildkorn
    helhed skrev 2009-03-22 21:24:55 följande:
    Haha... du menar oss sömntutor.
    Visst har du rätt i det. Men om det bara finns 2 barnstolar kan det bli ganska knepigt iaf.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • högbergarna

Smultronsmulan: Hur blir det nu?? ska jag avboka rummet eller e det gjort?? Vill ju inte göra ngt som gör att du inte har ngn stans att sova!!! Å så har jag inte råd att betala för rummet när jag inte sover där heller....

Så himlans kul ni ska ha iallafall!! Riktigt avis!!!

• Brooks

Hmm, bör vi köpa lite frukostmat gemensamt också tro?

Jag har börjar fundera över hur det blir när Liv ska sova... inga problem på natten när jag också sover med henne. Men innan det. I en 90-säng liksom... Kanske får vika ihop täcket och lägga henne på golvet och sedan lyfta upp henne när jag lägger mig så hon inte trillar i golvet innan...
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-22 22:14:07 följande:
    Hmm, bör vi köpa lite frukostmat gemensamt också tro? Jag har börjar fundera över hur det blir när Liv ska sova... inga problem på natten när jag också sover med henne. Men innan det. I en 90-säng liksom... Kanske får vika ihop täcket och lägga henne på golvet och sedan lyfta upp henne när jag lägger mig så hon inte trillar i golvet innan...
    Vi kan lägga våra bökungar på golvet båda två. Tänkte samma tanke härodagen nämligen.
    Enya kommer aldrig stanna kvar i sängen, varken i sovande eller vaket tillstånd.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Såphia

Oj vad jag hoppas att vi alla är friska och glada med friska och glada ettåringar om en vecka! Håller alla tummar och tår jag har på kroppen.

Kicko: Vi kan väl ta en tjuga från "potten" till kylen. Sen får vi fylla på eller dra ifrån när vi räknat ut vad allt kostat? Jag har inte satt över 50:- ännu. Jag kommer inte in på min bank från bärbara och stationära är på lagning. Har fått ett riktigt måndagsexemplar.. Men jag fixar under dagen på nått sätt.

Stol på bord, funkar bra på Vincnet. Han sitter riktigt bra i en sån på vår ÖF. Funderar på att köpa en och ta med. Dock funkar de inte på alla bord. Rangliga eller runda bord brukar vara sådär faktiskt. Kan kanske låna en stol på stol, eller vad man ska säga. Den funkar på de flesta stolar.

Svar på tråden Trådträff Mars 09