Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Ska göra det imorrn jag med!
Det var inte många stolar... Kanske man ska se om man kan låna sån där stol på bord eller är barnen förstora för det?
ja, jag fattar inte hur vi ska få plats. men i värsta fall så får vi ha picknick på golvet :)
Smultronsmulan: Hur blir det nu?? ska jag avboka rummet eller e det gjort?? Vill ju inte göra ngt som gör att du inte har ngn stans att sova!!! Å så har jag inte råd att betala för rummet när jag inte sover där heller....
Så himlans kul ni ska ha iallafall!! Riktigt avis!!!
Hmm, bör vi köpa lite frukostmat gemensamt också tro?
Oj vad jag hoppas att vi alla är friska och glada med friska och glada ettåringar om en vecka! Håller alla tummar och tår jag har på kroppen.
Kicko: Vi kan väl ta en tjuga från "potten" till kylen. Sen får vi fylla på eller dra ifrån när vi räknat ut vad allt kostat? Jag har inte satt över 50:- ännu. Jag kommer inte in på min bank från bärbara och stationära är på lagning. Har fått ett riktigt måndagsexemplar.. Men jag fixar under dagen på nått sätt.
Stol på bord, funkar bra på Vincnet. Han sitter riktigt bra i en sån på vår ÖF. Funderar på att köpa en och ta med. Dock funkar de inte på alla bord. Rangliga eller runda bord brukar vara sådär faktiskt. Kan kanske låna en stol på stol, eller vad man ska säga. Den funkar på de flesta stolar.