Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Det finns systembolag i Sthlm också.. känns ju lagom onödigt att köpa och ta med sig hela vägen. ![]()
Oj, hur ska det gå för mig om det ska vara tyskt efter kl 23 - jag kan ingen tyska!
Kunde inte låta bli, Kicko - sorry!
Jag vill nog gärna ha en öl eller lite vin till maten. Om det är nån mer som vill ha vin så kan man ju kanske gå ihop om några flaskor. Jag kommer knappast klämma i mig en hel flaska själv. Iofs kanske jag skulle kunna tyska då, men besparar er gärna.
Men om jag är ensam om att vilja ha vin till maten kan jag köpa mig en öl eller två.
Öl är gott till tacos!
Tycker gott att R kan ha Liv hemma på lördagsnatten, Linjo!
Just nu målar jag fan på väggen......... MEN om det blir så att Jonathan inte kryar på sig hur blir det då för oss om ni inte följer med...... Har tyvärr inte råd o bet rummet själv....... O det är ju lika dant om det är ombytta roller.......
O så en sak till
När tåget rullar in på stationen i hässleholm skulle nån av sydarna komma ut o visa er så jag vet vilken vagn jag ska hoppa på ![]()