• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn

Det finns systembolag i Sthlm också.. känns ju lagom onödigt att köpa och ta med sig hela vägen.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Brooks
    första skrev 2009-03-23 16:34:53 följande:
    Linjo: Om du orkar får du gärna gå förbi PippiLotta en sväng på ons/tors och se om de har magnetbokstäver.
    Jag kan kolla! Men de verkar ju vara slut om man kollade lagerstatusen på hemsidan
    Tjoho! Snart bär det av.
    Jag håller på att bearbeta R lite. Han är ju på Kick-Off fre/lör och får äta gott och SOVA gott, så jag tycker att det är rättvist att han tar med sig Liv hem när han kommer tillbaka till Stockholm. 
    Han är väl sådär sugen kan tilläggas då han tänkt sig en lördag/söndag i frihetens tecken
  • Kicko
    MariaK skrev 2009-03-23 20:00:13 följande:
    Jag ska inte ha med mig nått....... Kommer ha tillräckligt o asa på ändå........Men jag kan va trevlig ändå
    Finns ju facktiskt systembolat i stockholm med som har öppet på lördagar. kanske ska ha en gemensam tripp via ett systembolag. Jag vill nog bara ha någon cider.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    Brooks skrev 2009-03-23 20:50:16 följande:
    Jag kan kolla! Men de verkar ju vara slut om man kollade lagerstatusen på hemsidan Tjoho! Snart bär det av. Jag håller på att bearbeta R lite. Han är ju på Kick-Off fre/lör och får äta gott och SOVA gott, så jag tycker att det är rättvist att han tar med sig Liv hem när han kommer tillbaka till Stockholm.  Han är väl sådär sugen kan tilläggas då han tänkt sig en lördag/söndag i frihetens tecken
    Hade jag nog också försökt få igenom om jag var du Här ska maken ha spelhelg med datorerna då. 5 killas om sitter fredag till söndag och spelar datorspel mot varandra. Han lovade att komma och hämta mig och jonathan vid tåget i alla fall.
  • MariaK
    Kicko skrev 2009-03-23 20:50:57 följande:
    Finns ju facktiskt systembolat i stockholm med som har öppet på lördagar. kanske ska ha en gemensam tripp via ett systembolag. Jag vill nog bara ha någon cider. 
    låer bra!!!!!! Cider gillar jag med!!!!
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Camellis

Oj, hur ska det gå för mig om det ska vara tyskt efter kl 23 - jag kan ingen tyska!
    Kunde inte låta bli, Kicko - sorry! {#lang_emotions_kiss} 

Jag vill nog gärna ha en öl eller lite vin till maten. Om det är nån mer som vill ha vin så kan man ju kanske gå ihop om några flaskor. Jag kommer knappast klämma i mig en hel flaska själv. Iofs kanske jag skulle kunna tyska då, men besparar er gärna. Men om jag är ensam om att vilja ha vin till maten kan jag köpa mig en öl eller två.
    Öl är gott till tacos!

Tycker gott att R kan ha Liv hemma på lördagsnatten, Linjo!

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-23 21:05:39 följande:
    Oj, hur ska det gå för mig om det ska vara tyskt efter kl 23 - jag kan ingen tyska! Kunde inte låta bli, Kicko - sorry!   Jag vill nog gärna ha en öl eller lite vin till maten. Om det är nån mer som vill ha vin så kan man ju kanske gå ihop om några flaskor. Jag kommer knappast klämma i mig en hel flaska själv. Iofs kanske jag skulle kunna tyska då, men besparar er gärna. Men om jag är ensam om att vilja ha vin till maten kan jag köpa mig en öl eller två. Öl är gott till tacos! Tycker gott att R kan ha Liv hemma på lördagsnatten, Linjo!
    HJälp, jag blir yr på ett glas vin och DET vill jag bespara Er. Förstår inte hur lättpåverkad jag kan vara ibland. Ibland inte. Vågar inte chansa!
    Annars älskar jag vin till maten, men måste ha Cola med så jag kan halsa lite.
  • MariaK

Just nu målar jag fan på väggen......... MEN om det blir så att Jonathan inte kryar på sig hur blir det då för oss om ni inte följer med...... Har tyvärr inte råd o bet rummet själv....... O det är ju lika dant om det är ombytta roller.......

O så en sak till När tåget rullar in på stationen i hässleholm skulle nån av sydarna komma ut o visa er så jag vet vilken vagn jag ska hoppa på

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-23 21:08:33 följande:
    HJälp, jag blir yr på ett glas vin och DET vill jag bespara Er. Förstår inte hur lättpåverkad jag kan vara ibland. Ibland inte. Vågar inte chansa! Annars älskar jag vin till maten, men måste ha Cola med så jag kan halsa lite.
    Själv har jag blivit immun mot alkohol tror jag, så jag skulle nog kunna dricka en flaska själv och knappt känna nåt. Men vill ju inte direkt chansa. Öl är ju bättre på det viset att det släcker törsten också. Eller ja, typ. Går ju att halsa iaf.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Kicko

Camellis skrev 2009-03-23 21:05:39 följande:
    Oj, hur ska det gå för mig om det ska vara tyskt efter kl 23 - jag kan ingen tyska! Kunde inte låta bli, Kicko - sorry!  Jag vill nog gärna ha en öl eller lite vin till maten. Om det är nån mer som vill ha vin så kan man ju kanske gå ihop om några flaskor. Jag kommer knappast klämma i mig en hel flaska själv. Iofs kanske jag skulle kunna tyska då, men besparar er gärna. Men om jag är ensam om att vilja ha vin till maten kan jag köpa mig en öl eller två. Öl är gott till tacos! Tycker gott att R kan ha Liv hemma på lördagsnatten, Linjo!
    Ta ett tyskt vin så pratar du nog tyska flytande efteråt.
    Jen ny skrev 2009-03-23 21:08:33 följande:
    HJälp, jag blir yr på ett glas vin och DET vill jag bespara Er. Förstår inte hur lättpåverkad jag kan vara ibland. Ibland inte. Vågar inte chansa! Annars älskar jag vin till maten, men måste ha Cola med så jag kan halsa lite.
    Du är inte ensammen om att vela ha läsk till maten och efteråt
Svar på tråden Trådträff Mars 09