• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Brooks
    Jen ny skrev 2009-03-23 13:39:26 följande:
    Det står ju tydligt att alkohol är förbjudet på vandrarhemmet. Även om det är under grupper tror jag nog det gäller alla.
    Fast jag tycker att om det endast står under gruppbokning, så gäller det endast grupper också. 
    Är de helt emot alkohol annars så borde det ju stå, om inte annat så i bokningsbekräftelsen.
    Eller du kanske sett det på något mer ställe än under just gruppbokningar?
  • Jen ny
    Brooks skrev 2009-03-23 13:50:34 följande:
    Nej, jag skrev ju att det stod under gruppbokning, att alkohol är förbjudet på vandrarhemmet. Tyckte bara att man inte kunde vara tydligare än så. Alltså det är förbjudet på vandrarhemmet.

Fast om ni tolkar det så får ni väl dricka öppet då, jag tänker inte göra det eftersom jag tolkar det som det står. Även om det bara står under gruppbokning.
    Alla gör ju som de vill...
    Ganska kul med toasupande ändå!
  • Jen ny

För jag hoppas att de inte har kameror på toaletten. Ha ha.

• Kicko
    Brooks skrev 2009-03-23 13:36:02 följande:
    Vilken tur att du haft en väninna där på plats! Men seriöst, det står ju faktiskt ingenstans att det är alkoholförbud - förutom under gruppbokningen och vi har ju inte bokat som grupp. Jag tycker vi tar med öl/vin eller vad vi vill dricka och dricker till maten och/eller senare. Vill de säga till oss så får de väl göra det då kan jag tycka...
    Vi kan ju göra så att vi har med oss sakerna men behöver inte skylta med alkoholen men inte smyga med det heller om det nu inte är så att de säger det till oss när vi chekar in vi tänker ju ändå inte dricka oss redlösa.
    eller vad säger ni andra. Min väninna hade ingen anledning att kolla under gruppbokningar hon åkte dit med sin man
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Kicko
    Jen ny skrev 2009-03-23 14:15:38 följande:
    För jag hoppas att de inte har kameror på toaletten. Ha ha.
    Jag frågade inte om de hade kamror på toaletterna
    big brother

Hon sa även att där finns kaffekokare  men melittafilter och bönor får man ha med själv (om någon vill ha på andra tider typ efter maten)
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Hedebris

vaddå... håller med er. Vi kollade inte under fliken gruppbokning när vi bokade. Det borde stått på framsidan eller på varje flik om det skulle vara förbjudet. TRor att det är just att de inte vill ha skolklasser med ungdomar supandes.

• första

Linjo:
    Om du orkar får du gärna gå förbi PippiLotta en sväng på ons/tors och se om de har magnetbokstäver.

• Jen ny

Jag har inte bestämt mig om jag ska köpa med mig något ens. Inte till maten iaf. Fast om alla andra ska dricka alkohol sedan så kanske man ska ta med sig något ändå...

• MariaK

Jag ska inte ha med mig nått....... Kommer ha tillräckligt o asa på ändå........
    Men jag kan va trevlig ändå

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09