• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko
    MariaK skrev 2009-03-23 21:18:11 följande:
    Just nu målar jag fan på väggen......... MEN om det blir så att Jonathan inte kryar på sig hur blir det då för oss om ni inte följer med...... Har tyvärr inte råd o bet rummet själv....... O det är ju lika dant om det är ombytta roller.......O så en sak till När tåget rullar in på stationen i hässleholm skulle nån av sydarna komma ut o visa er så jag vet vilken vagn jag ska hoppa på
    Vi kanske ska undersöka saken.  men om nu Smultronsmulan slapp betala mer än för sig på sitt rum utan Högbergarna så kanske vi slipper betala mer själva. Den som kan åka kanske kan få ett mindre rum dess utom.  det är ju de ricktigt små som är fullbokade vad det verkar.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • MariaK
    Kicko skrev 2009-03-23 21:32:55 följande:
    Vi kanske ska undersöka saken.  men om nu Smultronsmulan slapp betala mer än för sig på sitt rum utan Högbergarna så kanske vi slipper betala mer själva. Den som kan åka kanske kan få ett mindre rum dess utom.  det är ju de ricktigt små som är fullbokade vad det verkar.
    ja men vi avvaktar väl till iallafall ons innan vi gör nått.......
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-23 21:20:55 följande:
    Själv har jag blivit immun mot alkohol tror jag, så jag skulle nog kunna dricka en flaska själv och knappt känna nåt. Men vill ju inte direkt chansa. Öl är ju bättre på det viset att det släcker törsten också. Eller ja, typ. Går ju att halsa iaf.
    Ha ha, upp till bevis nu. En flaska utan att sluddra.
  • Kicko
    MariaK skrev 2009-03-23 21:35:45 följande:
    ja men vi avvaktar väl till iallafall ons innan vi gör nått.......
    jo det är min plan. det är så trist. är förvånad över att han är hyfsat pigg mellan varven.
  • MariaK
    Kicko skrev 2009-03-23 21:40:52 följande:
    jo det är min plan. det är så trist. är förvånad över att han är hyfsat pigg mellan varven.
    trist är bara förnamnet!!!!!!! O så magasjuka med........ Känns som att ibland kan det där smitta hur länge som helst efter....... Svårt o veta ibland på de små när man ska börja räkna 48 timmar......
    O magasjuka vill jag ju inte ha igen i familjen om man kan undvika....

Men vi får hålla ALLA tummar o tår att han inte kräker mer nu!!!!! O det gäller ju Noah med ju........

Åhhhhhhhhhhh varför finns sjukdommar
  • Såphia

Då får vi klämma in oss på nått större rum och dricka vin på rummet. Eller göra som under tonårstiden och hälla öl i en läskflaska?

Skit samma, kommer bli så jädrans roligt!! Jag har en jäkligt tight budget, får värsta skitlönen denna månad, har två sjukdagar bland annat. Ingen fp knappt heller, så vi får väl se. Men som sagt, skit samma!!

• Vildkorn

Jag sitter verkligen här fnissandes och bara tänker på tyska "läderbögar" som stormar stället efter kl. 23.

linjo: Klart R ska ta Liv på kvällen! Då slipper du ju oroa dig för om hon ramlar ur sängen och blir "bara" störd av Enya där på natten.
    Hmm.. undrar hur det där blir om man får rum på tredje våningen och sitter och skålar på våning 1. Enya vaknar ju tusen gånger varje kväll. *suck*

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-03-23 21:58:00 följande:
    Då får vi klämma in oss på nått större rum och dricka vin på rummet. Eller göra som under tonårstiden och hälla öl i en läskflaska? Skit samma, kommer bli så jädrans roligt!! Jag har en jäkligt tight budget, får värsta skitlönen denna månad, har två sjukdagar bland annat. Ingen fp knappt heller, så vi får väl se. Men som sagt, skit samma!!
    eller hälla upp i glasen på rummen och sen gå  ut med det i de gemensamma utrymmena. Cider kan lika gärna vara läsk och öl kan vara lättöl tror de mest vill slippa fylleslag typ.
  • MariaK
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:06:14 följande:
    Jag sitter verkligen här fnissandes och bara tänker på tyska "läderbögar" som stormar stället efter kl. 23. linjo: Klart R ska ta Liv på kvällen! Då slipper du ju oroa dig för om hon ramlar ur sängen och blir "bara" störd av Enya där på natten.Hmm.. undrar hur det där blir om man får rum på tredje våningen och sitter och skålar på våning 1. Enya vaknar ju tusen gånger varje kväll. *suck*
    mmmm har också tänkt på det........

nästa gång skiter vi i ungarna o åker iväg på nån värsta kryssning alla mammor så slipper vi de bekymmerna iallafall
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-23 21:40:14 följande:
    Ha ha, upp till bevis nu. En flaska utan att sluddra.
    Ha ha! Jag sluddrar inte när jag är full ändå - jag skriker.
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:06:14 följande:
    Jag sitter verkligen här fnissandes och bara tänker på tyska "läderbögar" som stormar stället efter kl. 23. linjo: Klart R ska ta Liv på kvällen! Då slipper du ju oroa dig för om hon ramlar ur sängen och blir "bara" störd av Enya där på natten.Hmm.. undrar hur det där blir om man får rum på tredje våningen och sitter och skålar på våning 1. Enya vaknar ju tusen gånger varje kväll. *suck*
    Hi hi! Ja, jag har fnissat på rätt bra jag också.

Ja, gud det där har jag inte ens tänkt på!  Ellen brukar faktiskt sova oavbrutet fram till ett-snåret nu, men kommer knappast göra det där. Vi kan ju knappast ställa upp nästan 20 vagnar i sällskapsrummet heller, och ha barnen sovandes där tills vi går och sussar. Men vad brydd jag blev nu då! {#lang_emotions_undecided}
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
Svar på tråden Trådträff Mars 09