• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:06:14 följande:
    Jag sitter verkligen här fnissandes och bara tänker på tyska "läderbögar" som stormar stället efter kl. 23. linjo: Klart R ska ta Liv på kvällen! Då slipper du ju oroa dig för om hon ramlar ur sängen och blir "bara" störd av Enya där på natten.Hmm.. undrar hur det där blir om man får rum på tredje våningen och sitter och skålar på våning 1. Enya vaknar ju tusen gånger varje kväll. *suck*
    De tyska läderbögarna längtar jag med till

vi kan ju sätta oss på det våningsplanet som vi bor på.
    min väninna sa att det var en grupp med fåtöljer på var våning  kan ju sitta där
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Camellis
    MariaK skrev 2009-03-23 22:09:51 följande:
    mmmm har också tänkt på det........ nästa gång skiter vi i ungarna o åker iväg på nån värsta kryssning alla mammor så slipper vi de bekymmerna iallafall
    Instämmer!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Kicko

ursäkta min stavning är väldigt trött.
    vi får knö oss i de sittgrupperna helt enkelt.

natti natti

• Vildkorn
    Kicko skrev 2009-03-23 22:11:39 följande:
    De tyska läderbögarna längtar jag med till vi kan ju sätta oss på det våningsplanet som vi bor på.min väninna sa att det var en grupp med fåtöljer på var våning  kan ju sitta där
    Ahh.. smart!
    Trodde det bara fanns ett totalt. Hoppas verkligen de är smarta och bokar in oss i rum på samma våning. Om det går vill säga.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Kicko skrev 2009-03-23 22:12:41 följande:
    ursäkta min stavning är väldigt trött. vi får knö oss i de sittgrupperna helt enkelt. natti natti
    Ja, det får lösa sig på nåt vis! Natti natti, sov så gott!
  • helhed
    Camellis skrev 2009-03-23 21:05:39 följande:
    Oj, hur ska det gå för mig om det ska vara tyskt efter kl 23 - jag kan ingen tyska! Kunde inte låta bli, Kicko - sorry!   Jag vill nog gärna ha en öl eller lite vin till maten. Om det är nån mer som vill ha vin så kan man ju kanske gå ihop om några flaskor. Jag kommer knappast klämma i mig en hel flaska själv. Iofs kanske jag skulle kunna tyska då, men besparar er gärna. Men om jag är ensam om att vilja ha vin till maten kan jag köpa mig en öl eller två. Öl är gott till tacos! Tycker gott att R kan ha Liv hemma på lördagsnatten, Linjo!
    Jag tar gärna ett glas vin eller två - fast kanske inte om det är tacos förresten? DÅ kanske öl eller cider är bättre?

Hur skulle vi göra med annan drick förresten? Skulle alla köpa eget eller? Jag vill gärna ha bubbelvatten, men det måste väl finnas någon livsmedelsaffär eller kiosk man kan köpa det på.
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:06:14 följande:
    Jag sitter verkligen här fnissandes och bara tänker på tyska "läderbögar" som stormar stället efter kl. 23. linjo: Klart R ska ta Liv på kvällen! Då slipper du ju oroa dig för om hon ramlar ur sängen och blir "bara" störd av Enya där på natten. Hmm.. undrar hur det där blir om man får rum på tredje våningen och sitter och skålar på våning 1. Enya vaknar ju tusen gånger varje kväll. *suck*
    Jag tar med babyvakten, så att jag hör om Arvid vaknar.
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-03-23 22:09:51 följande:
    mmmm har också tänkt på det........ nästa gång skiter vi i ungarna o åker iväg på nån värsta kryssning alla mammor så slipper vi de bekymmerna iallafall
    Jaaa... kryssning! Det var länge sen nu.

Ska vi boka om? De har ju bollhav på båtarna, så det är ju bara att lägga alla ungar där så länge.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Såphia skrev 2009-03-23 22:14:18 följande:
    JAAAA vi åker på en Finlandskryssning med Cinderella Träffa rickspuckor, supa och göra oss pinsamma Utan kids såklart!
    Ha ha! Ser en hel bunt med fyllearga fruntimmer som stormar TaxFreen för att ha ett allvarligt snack med rixpuckot! Tror du det skulle uppskattas, Vildkorn??
  • Kicko
    Såphia skrev 2009-03-23 22:14:18 följande:
    JAAAA vi åker på en Finlandskryssning med Cinderella Träffa rickspuckor, supa och göra oss pinsamma Utan kids såklart!
    det går ju inte för då måte ricskpuckot ha Enya ju
    helhed skrev 2009-03-23 22:14:29 följande:
    Jag tar gärna ett glas vin eller två - fast kanske inte om det är tacos förresten? DÅ kanske öl eller cider är bättre? Hur skulle vi göra med annan drick förresten? Skulle alla köpa eget eller? Jag vill gärna ha bubbelvatten, men det måste väl finnas någon livsmedelsaffär eller kiosk man kan köpa det på. Jag tar med babyvakten, så att jag hör om Arvid vaknar.
    var och en fixar sin dricka
    det finns gott om affärer runt vandrahemmet sa min väninna
Svar på tråden Trådträff Mars 09