• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Såphia
    smultron smulan skrev 2009-03-23 22:38:57 följande:
    Kicko>> Jag får betala för hela rummet. Men Karolina behöver inte betala någon avbokningsavgift. Det var så jag menade.
    Men det känns ju helknasigt! Att du står med hela rumsavgiften alltså. Kan ni inte dela? Är ju inte ditt fel på något sätt, menar jag.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-23 22:46:30 följande:
    Haha, jag är på Cinderella. Är medlem så jag får bra erbjudande. *Vuxenstatus* Angående barn och vakna, ska jag ta med babyvakten men kommer man kunna lita på den när så många har med? KOmmer ju behöva springa upp och ner hela tiden. (Eller var man nu är...)Lilly brukar sova sammanhängande, men man vet ju aldrig efter sjukdom och när man är borta...
    Är det vuxenstatus att vara medlem i Viking Club? Mer fyllestatus. Och ja, jag är också med där.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • smultron smulan
    Brooks skrev 2009-03-23 22:46:35 följande:
    Jag tänkte mest att du kommer kunna få sova ut helt ostörd - om det inte är lyhört då förståss.
    Jag sover asdåligt borta, nästan så jag skulle sova bättre med Josefin bredvid. Mitt eget lilla gosedjur :) Men jag tänkte också på att man kanske kan knöka in sig i mitt rum efter kl 23. Och då skulle Mange få komma å hämta henne sent på kvällen istället.
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:51:47 följande:
    Är det vuxenstatus att vara medlem i Viking Club? Mer fyllestatus. Och ja, jag är också med där.
    Ja, men det låter ju ännu bättre. Eller hur? Haha.

Kicko: Har fört över pengar till dig nu!!!
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-23 22:57:48 följande:
    nu har det börjat köra i min mage... känner på mig att jag kommer spy inatt..
    Åh, nej! Tur att den smittar hyffsat fort iaf. Fick ju vänta 5 dagar innan jag blev smittad. Du hinner kanske bli frisk då ju, om inte Julia och Björn spyr efteråt såklart.

Jag hatar magsjuka!! TVI!
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-23 23:01:00 följande:
    Ja, men det låter ju ännu bättre. Eller hur? Haha.Kicko: Har fört över pengar till dig nu!!!
    Frågan är bara vad som är bäst ranking i fyllestatusen noll eller tio.

smultron: Håller med S o F i att det låter ju lite dumt att du ska betala för hela rummet. Iofs får du väl samma pris som Karolina skulle få men ändå?
    Dock är ju din tanke god att vi kan använda det som tillhåll efter tysken kommer.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-23 22:57:48 följande:
    nu har det börjat köra i min mage... känner på mig att jag kommer spy inatt..
    Nähä du... det ger du fasiken i!
    Inga mer sjuklingar nu.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-23 23:11:01 följande:
    Frågan är bara vad som är bäst ranking i fyllestatusen noll eller tio. smultron: Håller med S o F i att det låter ju lite dumt att du ska betala för hela rummet. Iofs får du väl samma pris som Karolina skulle få men ändå? Dock är ju din tanke god att vi kan använda det som tillhåll efter tysken kommer.
    Haha, bra fråga.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-23 23:16:20 följande:
    Haha, bra fråga.
    Vi kan ju exprimentera på lördag och se vad vi kommer fram till.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09