• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-24 18:37:21 följande:
    stämde bra med 16.17- minus en halvtimme
    Haha... vad är det för fel på mig som kommer ihåg sånt där? Varför kan jag inte minnas saker som faktiskt är viktiga för egen del istället?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Såphia
    Servering16:32 Lund C - 21:44 Stockholm C SJ, InterCity, 204

Så står det på SJs hemsida ang vår tur. Alltså borde väl jag kunna stiga på i Lund. Iofs står det inget alls om tidsändringen heller. Får väl ringa dit om inte Kicko har mer info.
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-24 19:30:25 följande:
    noah har inte kräkt sen 8.30 imorse :D
    Då håller vi alla tummar och tår att det är över nu och att ingen annan börjar kräkas.
    Såphia skrev 2009-03-24 19:30:27 följande:
    Vildkorn: Det är din specialitet!
    Jo det är väl det. Hon som bryr sig mer om andra än sig själv. För det är väl ändå så man måste tolka det. {#lang_emotions_embarassed}
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • MariaK

Detta hör nog hemma här Jag lämnade in en ledighetsansökan på jobbet ida om måndag!!!!!! O fick det beviljat!!!!! Så nu slipper jag känna paniken på söndagen att man ska upp o jo´bba dagen efter!!! Skönt!!!!

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Såphia

Skönt för dig, men jag ska minsann jobba dagen efter hemkomsten och gossen ska på sin första inskolningsdag på dagis!

Idag låg ett sött vykort i brevlådan, till Vincent Malmqvist. Från dagis, som välkomnade honom till Myran! Så himla gulligt av de!

Svar på tråden Trådträff Mars 09