• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • första

Linjo:
    De kanske har en förskrämd påse liggande för sig själv i ett hörn med bokstäver???

• Brooks

Första: Jag ska försöka promenixa dit imorgon och ta mig en lookilooki.

Idag har jag sytt klart en sack 'n' seat till Liv! Har tänkte att göra det urlänge, men det har liksom inte blivit av. Nu så fick jag dock inse allvaret med tanke på det dåliga antalet barnstolar på vandrarhemmet.
    Jag spände fast Liv i den för att fota lite och sedan när jag stoppade ner henne på golvet gick hon tillbaka och försökte klättra upp på stolen igen. Sötnos! Så hon fick sitta och äta lunch i den och var jättenöjd - hoppas det håller i sig!
    Så tack för att ni påminde mig! 
    Dessutom har jag handlat lite cider till mig idag och spackel till R
    Tänkte kanske försöka ta mig en tripp till tygaffärn inne i stan innan träffen på lördag, så då vill jag ju inte behöva slösa tid på systemet
  • Kicko

Någon som har koll om det finns något systembolat i närrheten av vandrarhemmet?

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Såphia
    Kicko: Nu är jag megatjatig, men jag har glömt allt gällande Sthlmstiderna. Har förlagt min almanacka så jag kan inte se heller. Skulle jag hoppa på i Lund eller Malmö? Vilken tid gick tåget? Det var nån försening också va? När går tåget hem och när är vi hemma? I Lund eller Malmö?
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-03-24 16:49:16 följande:
    Kicko: Nu är jag megatjatig, men jag har glömt allt gällande Sthlmstiderna. Har förlagt min almanacka så jag kan inte se heller. Skulle jag hoppa på i Lund eller Malmö? Vilken tid gick tåget? Det var nån försening också va? När går tåget hem och när är vi hemma? I Lund eller Malmö?
    Jag som inte ska åka vill minnas något om att det inte var säkert att alla tåg åkte förbi Lund pga något bygge.
    Och efter en snabb titt på sj's hemsida så går tåget från malmö 16.17 om det är ett InterCity-tåg ni ska åka med.
    Det där med försening, var inte det tvärtom - att det skulle gå tidigare?
    Ähh... Kicko har koll i vanlig ordning.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • högbergarna

smultron smulan skrev 2009-03-23 10:31:18 följande:

Högbergarna>> Jag har ringt Fridhem. Du behöver inte göra något och inte betala något :)
    Bra tackar! Ville ju inte boka av ifall det blev strul för dig lixom!!
    Jäkla skit att vi inte kan komma!! Å det känns mer o mer skit ju närmre träffen det blir! Men ni e förväntansfulla förstår jag!!
  • högbergarna

När jag bokade rummet så bokade jag enkelrum men det fanns inga enkelrum kvar.. Så jag fick detta rum istället för samma kostnad som ett enkelrum. Det borde ju smultronsmulan oxå få! Betala som ett enkelrum alltså.. eftersom de inte fanns kvar!

• Hedebris

noah är tillräckligt pigg för att busa med mamma just nu iaf... vill trycka på alla knappar på datorn hela tiden och bara skrattar. Härligt att han är på väg tillbaka *hoppas*

tåget var en halvtimme tidigarelagt. har dock ingen koll på när det skulle gå

• Såphia

Jaha Högbergarna, då är det bara att hoppas att även Smultron får det priset. Det är ju klart hon ska få det priset, det får vi se till väl där! {#lang_emotions_wink}

Känns konstigt att du har bättre koll på vårt tåg än vad jag har Vildkorn. 16.17 från Malmö med ev en halvtimmes för tidig avgång. Då är det lika bra att vara i Malmö kl 15.30. Weeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii. Nu är vi snart på G!!

Svar på tråden Trådträff Mars 09