Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
SoF reiseleitern här
Vidlkorn har full koll på våra tågtider men de gick 21 min tidigare!!!
MEn här har barnens avdelningar fågelnamn... Tuva går på Ugglan
Det hoppas vi att A ska göra med
Och på Hugos dagis har alla avdelningar bärnamn. Hugo går på Lingonet och där hoppas vi att Ellen hamnar också, alternativt Hallonet - för de samarbetar med Lingonet. ![]()
Tror ni man måste hämta ut biljetterna till tåget, eller räcker det med att säga att man har bokat???? 
Jag glömmer ju bort det hela tiden. Nu är det tänkt att jag ska göra det på lunchen idag. Håll tummarna för att jag kommer ihåg det, för imorgon och fredag har jag barn med mig och då är jag flokigare än någonsin och lär INTE komma ihåg. Suck suck... ![]()
På Alvas dagis har de djurnamn. Alva går på ekorren, sedan finns det räven och rådjuret och småbarnsavdelningen heter av någon anledning Kottarna. Jag antar att det gemensamma temat är skogen.
Vi kommer inte få något besked om Arvids dagislats förrän i maj/juni och det ser inte ljust ut när det gäller att få plats på kottarna
Flyttar fram listan på de som ska komma. Markerar de som inte ska äta med en (*)
Lista på de som kommer på träffen i Stockholm, 27-29 mars