• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Såphia skrev 2009-03-23 22:20:49 följande:
    Ha ha, ja men helt seriöst så skulle vi träffats utan barn någon gång i framtiden. Fasen, jag tror nog vi hade haft riktigt kul ihop! Typ ha en storträff med tex männen. En träff med barnen och sen perfekta barnvakter dag 2 och paaaaaaaaaaaary!!
    Ja absolut! Eller så lämnar vi barnen hemma med karlarna istället, och partar för oss själva!!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn

Vi får väl styra upp en träff i sommar eller så, utan barn.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • smultron smulan
    Kicko skrev 2009-03-23 21:32:55 följande:
    Vi kanske ska undersöka saken.  men om nu Smultronsmulan slapp betala mer än för sig på sitt rum utan Högbergarna så kanske vi slipper betala mer själva. Den som kan åka kanske kan få ett mindre rum dess utom.  det är ju de ricktigt små som är fullbokade vad det verkar.
    Kicko>> Jag får betala för hela rummet. Men Karolina behöver inte betala någon avbokningsavgift. Det var så jag menade.
  • smultron smulan

En barnfri träff vore också super!!!!! Å åka båt är kul
    Däremot finns det ingen chans i världen att Mange skulle vara fit for fight dagen efter. Han blir sjukt dålig.

• smultron smulan

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag kommer ju ha ett stort rum utan massa packning.....

• Jen ny

Haha, jag är på Cinderella.
    Är medlem så jag får bra erbjudande. *Vuxenstatus*

Angående barn och vakna, ska jag ta med babyvakten men kommer man kunna lita på den när så många har med? KOmmer ju behöva springa upp och ner hela tiden. (Eller var man nu är...)

Lilly brukar sova sammanhängande, men man vet ju aldrig efter sjukdom och när man är borta...

Svar på tråden Trådträff Mars 09