• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-03-23 22:14:18 följande:
    JAAAA vi åker på en Finlandskryssning med Cinderella Träffa rickspuckor, supa och göra oss pinsamma Utan kids såklart!
    Fast han har slutat jobba där för ganska så länge sen. Numera pluggar han in sin masterexamen i historia. Dock ska han börja jobba på en annan båt ganska snart för att dryga ut kassan lite.

Synd att vi inte tänkte på det tidigare, kryssning alltså. Då hade vi fått chans att få vara med i färjan 2 som börjar snart.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:18:18 följande:
    Fast han har slutat jobba där för ganska så länge sen. Numera pluggar han in sin masterexamen i historia. Dock ska han börja jobba på en annan båt ganska snart för att dryga ut kassan lite.Synd att vi inte tänkte på det tidigare, kryssning alltså. Då hade vi fått chans att få vara med i färjan 2 som börjar snart.
    Attans då!

Ja, himla synd! Jag hade sååå gärna velat vara med där!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-23 22:15:55 följande:
    Ha ha! Ser en hel bunt med fyllearga fruntimmer som stormar TaxFreen för att ha ett allvarligt snack med rixpuckot! Tror du det skulle uppskattas, Vildkorn??
    Om han jobbat kvar så hade han nog inte förstått något ändå. Krävs ju liiite hjärna och aningen förstånd för att koppla.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Såphia

Ha ha, ja men helt seriöst så skulle vi träffats utan barn någon gång i framtiden. Fasen, jag tror nog vi hade haft riktigt kul ihop! Typ ha en storträff med tex männen. En träff med barnen och sen perfekta barnvakter dag 2 och paaaaaaaaaaaary!!

• Brooks

Vildkorn: Jag tänkte ta med babyvakt, eller en walkie talkie är det ju faktiskt så vi kan lyssna på skitungarna.

Jag vet inte hur jag ska göra med Liv. Det är nog inte så att R skulle vägra att ta henne, men tar jag henne kan jag lämna honom hemma med väggfärg och roller
    *fnissar åt era tokerier som vanligt*
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-23 22:20:01 följande:
    Attans då! Ja, himla synd! Jag hade sååå gärna velat vara med där!
    Om inte annat hade det varit bra för din sambo att se att vi faktiskt existerar.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-23 22:21:11 följande:
    Vildkorn: Jag tänkte ta med babyvakt, eller en walkie talkie är det ju faktiskt så vi kan lyssna på skitungarna. Jag vet inte hur jag ska göra med Liv. Det är nog inte så att R skulle vägra att ta henne, men tar jag henne kan jag lämna honom hemma med väggfärg och roller *fnissar åt era tokerier som vanligt*
    Men så bra, då slipper jag ta med min.
    Lyssna på de när de skriker i kör och hoppas att de somnar av ren utmattning va?
    De är faktiskt 13 månader nu, dags att börja ta lite egenansvar.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:20:04 följande:
    Om han jobbat kvar så hade han nog inte förstått något ändå. Krävs ju liiite hjärna och aningen förstånd för att koppla.
    Ah, just det! Min fyllestämma är inte att leka med iofs, så han hade ju fått lida lite iaf. Fast det innebär ju att ni hade fått lida mer - som skulle umgås med mig hela kvällen dvs.

Ett gäng kompisar till mig åker till Stockholm med samma tåg som mig (och Jenny då), och de är alla barnlediga och ska gå på Golden Hits och käka och dricka och ha kul. Blev liiiite avundsjuk på att det inte är en sån resa vi ska iväg på. Men nästa gång kanske??

Nej, nu måste jag fasen ge mig! Ska ju jobba imorgon och Fröken Snurr kommer ju snart över till sängen... Natti natti!
  • Vildkorn
    Såphia skrev 2009-03-23 22:20:49 följande:
    Ha ha, ja men helt seriöst så skulle vi träffats utan barn någon gång i framtiden. Fasen, jag tror nog vi hade haft riktigt kul ihop! Typ ha en storträff med tex männen. En träff med barnen och sen perfekta barnvakter dag 2 och paaaaaaaaaaaary!!
    Bara någon av era karlar tar Enya dag 2 så är det helt lugnt för min del.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:21:15 följande:
    Om inte annat hade det varit bra för din sambo att se att vi faktiskt existerar.
    Ha ha!
Svar på tråden Trådträff Mars 09