• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-23 23:32:53 följande:
    Vi kan ju exprimentera på lördag och se vad vi kommer fram till.
    Jag kan leda experimentet på dig.
    Jag kan inte dricka speciellt mycket alls.
    Har en tendens att bli riktigt bakfull, och N är ju inte med som kan ta Lilly på morgonen. Ha ha. Vill sova till 13 dagen efter och strosa omkring lääänge och duscha m.m.
    Kräsen?
  • parantesen80

Nu har jag betalat in pengarna till dig Kickoman.
    Att det ska vara sådana sjukdomstider Håller tummarna för att alla är friska till helgen...

• Kicko
    Vildkorn skrev 2009-03-23 22:25:56 följande:
    Bara någon av era karlar tar Enya dag 2 så är det helt lugnt för min del.
    De gör de säkert utan problem. Fredrik brukar inte vara så svårmutad om han har sällskap av de andra karlarna då.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-24 08:45:57 följande:
    Jag kan leda experimentet på dig. Jag kan inte dricka speciellt mycket alls.Har en tendens att bli riktigt bakfull, och N är ju inte med som kan ta Lilly på morgonen. Ha ha. Vill sova till 13 dagen efter och strosa omkring lääänge och duscha m.m.Kräsen?
    Leda det på mig... hahaha!
    Har märkt att jag inte blir mindre bakis ju äldre jag blir direkt. Du får nog prova på Hedebris eller någon mer tålig person.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Kicko
    smultron smulan skrev 2009-03-23 22:38:57 följande:
    Kicko>> Jag får betala för hela rummet. Men Karolina behöver inte betala någon avbokningsavgift. Det var så jag menade.
    aha , håller med om att det inte är så rättvist. Aesi, ska bara eller Första kanske ändrar sig och vill sova över

Jag kollar i kväll igen och bockar av på listan då vems pengar jag har fått in.  än så länge är det endel jag saknar.
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-03-24 10:51:00 följande:
    men jag vet ju inte ens om jag kan dricka i sthlm överhuvudtaget :P
    Kan ju testa på Björn i stället då ju, karlar brukar ju tåla mer
Svar på tråden Trådträff Mars 09