• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:06:16 följande:
    *hhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuu*
    Men så kallt är det inte i Stockholm, jag lovar ni haft kallare i vinter nere i Skåne. Man är ju van att vara ute med barnen ändå.
    Tänk positivt nu. hi hi
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-25 19:07:45 följande:
    Men så kallt är det inte i Stockholm, jag lovar ni haft kallare i vinter nere i Skåne. Man är ju van att vara ute med barnen ändå. Tänk positivt nu. hi hi
    Precis... vi kommer ju för fasen har plusgrader iaf.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-25 19:13:22 följande:
    Precis... vi kommer ju för fasen har plusgrader iaf.
    Ja, hallå?!
  • Vildkorn
    Hedebris: Hade inte du gjort lumpen? Då är väl lite svalare grader en barnlek om man jämför.
    Tunnis. {#lang_emotions_tongue_out}
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Hedebris

en kompromiss då? vi rör på oss hela tiden. Det gjorde vi i lumpen för att hålla oss varma. Vi kan gå en långrunda. Det är ju bra för kondisen med

• Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:22:29 följande:
    en kompromiss då? vi rör på oss hela tiden. Det gjorde vi i lumpen för att hålla oss varma. Vi kan gå en långrunda. Det är ju bra för kondisen med
    Nejdu, jag tänker minsann sitta på en skitskön filt med en skitgod varm dryck och snacka med skitgoda människor!
  • Vildkorn
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:21:12 följande:
    ja, jag kan inte hjälpa att jag inte har en massa underhudsfett!!!!
    Du det har inte jag heller. Dessutom är jag överkänslig mot kyla. Men jag klagar inte.
    Vi ska ju äntligen träffas allihop. Inte ska väl lite skitväder få förstöra det nöjet heller.
    Och ang. din kompromiss så tror jag inte vi får sitta många sekunder med 18 stycken 1-åringar i sällskapet ändå.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09