• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-25 19:25:05 följande:
    Du det har inte jag heller. Dessutom är jag överkänslig mot kyla. Men jag klagar inte. Vi ska ju äntligen träffas allihop. Inte ska väl lite skitväder få förstöra det nöjet heller. Och ang. din kompromiss så tror jag inte vi får sitta många sekunder med 18 stycken 1-åringar i sällskapet ändå.
    Min kommer sova skitskönt!
  • Hedebris

ja, jag är inte så pigg på det iaf, speciellt nu när noah PRECIS blivit frisk...

jag kanske är tråkig, men jag undersöker gärna något ställe vi kan vara inne på. inte bara noah som precis varit sjuk

• Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-25 19:26:44 följande:
    Min kommer sova skitskönt!
    Tur för henne! Är mkt skit ikväll märker jag. *fniss*

Nää nu ska jag duscha. Enya sover och jag har fått tvättat MÅNGA maskiner, städat nääästan precis överallt, gjort våfflor till oss och gosat sönder henne till hon bad om att få sova. Känns som jag gjort mitt för idag.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:27:34 följande:
    ja, jag är inte så pigg på det iaf, speciellt nu när noah PRECIS blivit frisk... jag kanske är tråkig, men jag undersöker gärna något ställe vi kan vara inne på. inte bara noah som precis varit sjuk
    Fast Lilly är också sjuk men hon har sovit ute ändå. Så det är inga problem.
    Jag tycker det är dumt att börja styra om NU, när vi äntligen bestämt oss och när det är om någon dag.
    Fast det är ju jag.
  • MariaK
    Vildkorn skrev 2009-03-25 19:29:13 följande:
    Tur för henne! Är mkt skit ikväll märker jag. *fniss*Nää nu ska jag duscha. Enya sover och jag har fått tvättat MÅNGA maskiner, städat nääästan precis överallt, gjort våfflor till oss och gosat sönder henne till hon bad om att få sova. Känns som jag gjort mitt för idag.
    Låter som en unerbar dag!!!!!!!
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Hedebris

jag vet, det är trist. men kan vi inte komma på någon lösning så hänger vi iaf på på kvällen

• Såphia

Jag vill med vara ute, för barnens skull framför allt. Kunna släppa ner de så de kan ränna runt lite. Vi som haft de i vagn under shoppingturen vill nog kunna slippa gå en liten stund och de små vill nog slippa åka vagn en stund.

Som Vildkorn säger, de lär inte vara stilla en längre stund.

• Såphia

Rålambshovsparken och lekplats vill i alla fall jag till. Ja om det inte vräker ner såklart. Men kl 13 på dagen är det oftast soligt även om det är kallt. Långfillingar och tjocktröja, mössa och vantar. Noah lär nog bara må bra av friska luften. Men ni väljer såklart själv, men jag vill helst inte ändra nu när det bara är någon dag kvar.

• MariaK
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:30:27 följande:
    jag vet, det är trist. men kan vi inte komma på någon lösning så hänger vi iaf på på kvällen
    Men han kan ju sitta i vagnen o va varm o go där!!!!!! Kommer ni inte med där så träffar ni ju inte alla väl????
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Jen ny
    Såphia skrev 2009-03-25 19:33:02 följande:
    Rålambshovsparken och lekplats vill i alla fall jag till. Ja om det inte vräker ner såklart. Men kl 13 på dagen är det oftast soligt även om det är kallt. Långfillingar och tjocktröja, mössa och vantar. Noah lär nog bara må bra av friska luften. Men ni väljer såklart själv, men jag vill helst inte ändra nu när det bara är någon dag kvar.
    Vad är det för park? Den vi bestämt eller?
    Vildkorn skrev 2009-03-25 19:29:13 följande:
    Tur för henne! Är mkt skit ikväll märker jag. *fniss* Nää nu ska jag duscha. Enya sover och jag har fått tvättat MÅNGA maskiner, städat nääästan precis överallt, gjort våfflor till oss och gosat sönder henne till hon bad om att få sova. Känns som jag gjort mitt för idag.
    Ja, mycket skit idag.
Svar på tråden Trådträff Mars 09