• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:21:12 följande:
    ja, jag kan inte hjälpa att jag inte har en massa underhudsfett!!!!
    Du kan få låna jag vill inte ha tillbaka
    Camellis skrev 2009-03-25 09:52:02 följande:
    Tror ni man måste hämta ut biljetterna till tåget, eller räcker det med att säga att man har bokat???? Jag glömmer ju bort det hela tiden. Nu är det tänkt att jag ska göra det på lunchen idag. Håll tummarna för att jag kommer ihåg det, för imorgon och fredag har jag barn med mig och då är jag flokigare än någonsin och lär INTE komma ihåg. Suck suck...
    Hämta ut dem strax innan du går på tåget så slipper du glömma dem hemma (det är ingen hitt nämligen jag har testat.
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:30:27 följande:
    jag vet, det är trist. men kan vi inte komma på någon lösning så hänger vi iaf på på kvällen
    Ja, ni gör ju som ni vill. SYnd att ni kanske inte får träffa alla bara.
  • första

Det är svårt för oss att få plats alla inne någonstans. Vi har haft den diskussionen tidigare. Och kom fram till att en lekplats var bäst. Och då finns det en parklek i Rålambshovsparken, som ligger nära.
    Om inte någon vill boka typ barnkalas på McD vid Fridhemsplan...

• första

Min åsikt: Det vänder sig till lite större barn. Ingen aning om hur stort det är. Vi är ju ganska många.

• Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 19:59:50 följande:
    men länken jag la innan då? de hade öppet 13-16 och fri entre
    Men ingen annan har problem med att vara ute, varför kunde du inte sagt detta innan?

Det är min åsikt. Desutom är det inte många ställen som inte har en massa folk redan och vi är ju rätt många vi också!
    Häng med ut, barnen kommer få jätteroligt, och vi med.
  • Jen ny
    Hedebris skrev 2009-03-25 20:20:06 följande:
    jag trodde det skulle vara vår, inte vinter :P
    Klär man sig varmt är det ju inga problem. *Känner mig tjatig*
Svar på tråden Trådträff Mars 09