• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny

Förlåt, ska sluita nu. Vill ju bara att alla ska var amed.

• Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-25 19:05:43 följande:
    Fast detta har vi ju spånat på nu i 3 månader och det enda vi kom fram till var detta.Jag tror nog det blir bra, vi får värma varandra, eller hur Camellis?
    Jaaaaaaaaaa! Vem har sagt att vi bara ska hångla på tåget???
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-25 20:24:39 följande:
    Jaaaaaaaaaa! Vem har sagt att vi bara ska hångla på tåget???
    Precis min tanke.
  • Camellis
    Kicko skrev 2009-03-25 19:44:34 följande:
    Du kan få låna jag vill inte ha tillbaka Hämta ut dem strax innan du går på tåget så slipper du glömma dem hemma (det är ingen hitt nämligen jag har testat.
    Jag ska nog hämta ut dem imorgon (för ja, jag glömde ju så klart idag!), men lägga dem direkt i skötväskan som ju ändå ska med till Stockholm. Då kan jag ju omöjligt glömma dem hemma, eller hur? Man vet aldrig med mig, iofs...
  • Brooks

Hahaha {#lang_emotions_laughing}

Vad roligt att se att Jen ny är på så strålande humör ikväll! 
    Alltså, lite kyla dör vi ju inte av, men öser det ner så är det inte kul för någon. 
    Sedan kan vi ju inte vara ute huuur länge som helst för rätt snart lär det vara dags för blöjbyten.
  • Jen ny
    Brooks skrev 2009-03-25 20:53:03 följande:
    Hahaha Vad roligt att se att Jen ny är på så strålande humör ikväll!  Alltså, lite kyla dör vi ju inte av, men öser det ner så är det inte kul för någon.  Sedan kan vi ju inte vara ute huuur länge som helst för rätt snart lär det vara dags för blöjbyten.
    Nej, regnar det så vill jag kanske inte vara ute så jättelänge. Kommer inte dra med mig regnkläder iaf..

Jag är rätt glad idag, fast egentligen vet jag inte varför. Skitglad är jag.
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-25 20:56:02 följande:
    Nej, regnar det så vill jag kanske inte vara ute så jättelänge. Kommer inte dra med mig regnkläder iaf..Jag är rätt glad idag, fast egentligen vet jag inte varför. Skitglad är jag.
    Skitglad ja.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-25 21:01:17 följande:
    Skitglad ja.
    Vad är det för skit ni pratar om hela tiden??? Nu vill jag veta! *nyfiken*
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-25 21:01:17 följande:
    Skitglad ja.
    Precis.

Lilly vaknade precis så jag fick ge henne alvedon. Trodde hon skulle klara sig utan det men icke. Hoppas hoppas HOPPAS hon är bättre i morgon.

Det är så konstigt för hon har knappt någon feber. MEn gråter hela tiden ändå.
    Om hon inte blivit bättre på fredga ska vi komma in på en undersökning iaf. Ot, I know men orkar inte gå till den andra tråden.
Svar på tråden Trådträff Mars 09