Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
har läst er diskussion och kanske just med tanke på att så många är halv krassliga är det bäst att vi är ute. Får jag ställa en URDUM fråga ska man ha täckjacka lär ju vara JÄTTEKALLT?? Kanske lika bra att ta med överdragsbyxor med till sig själv
Ska ut med jobbet imorrn så jag hoppas det inte blir så sent så jag hinner hem och packa. SNART ÄR DET DAX!!!!!
Jag kan gärna vara ute så länge det inte regnar massor eller snöar och blåser iskallt, då får vi nog hitta på något annat. Men mössa, vantar, halsduk och varm tröja under jackan borde funka.
jag vet inte heller vad Arvid ska ha på sig, jag hade velat ha vårjackan, galonisar och fleece, men det får nog bli overall och vinterskor nu.
Kan ju tolkas på två sett, och båda stämmer?
Då blir det täck jacka för mig med! Vi har fått tillbaks vintern här. UNDERBART VÄDER men SKITKALLT! -10 var det nu...