• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-25 21:06:44 följande:
    Precis. Lilly vaknade precis så jag fick ge henne alvedon. Trodde hon skulle klara sig utan det men icke. Hoppas hoppas HOPPAS hon är bättre i morgon.Det är så konstigt för hon har knappt någon feber. MEn gråter hela tiden ändå.Om hon inte blivit bättre på fredga ska vi komma in på en undersökning iaf. Ot, I know men orkar inte gå till den andra tråden.
    Men lillskrutta då! Kan det vara öronen eller nåt?
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Evve81

har läst er diskussion och kanske just med tanke på att så många är halv krassliga är det bäst att vi är ute. Får jag ställa en URDUM fråga ska man ha täckjacka lär ju vara JÄTTEKALLT?? Kanske lika bra att ta med överdragsbyxor med till sig själv

Ska ut med jobbet imorrn så jag hoppas det inte blir så sent så jag hinner hem och packa. SNART ÄR DET DAX!!!!!

• Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-25 21:04:45 följande:
    Vad är det för skit ni pratar om hela tiden??? Nu vill jag veta! *nyfiken*
    Skitnyfiken?
    Camellis skrev 2009-03-25 21:07:52 följande:
    Men lillskrutta då! Kan det vara öronen eller nåt?
    Jag har tänkt på det men hon kan liksom ligga ner utan att det är katastrof sedan ser hon inte röd ut när jag kollat med lampa. He he. Men jag vill som sagt kolla öronen på fredag om hon inte visar någon bättring.
    Hon är ok på förmiddagarna men mot eftremiddagen är det katastrof. *Trött mama* Kan vara väldig halsont i samband med jobbig hosta med. Men snoret är mycket bättre, rinner inte alls på samma sett så jag hoppas!
  • helhed

Jag kan gärna vara ute så länge det inte regnar massor eller snöar och blåser iskallt, då får vi nog hitta på något annat. Men mössa, vantar, halsduk och varm tröja under jackan borde funka.

jag vet inte heller vad Arvid ska ha på sig, jag hade velat ha vårjackan, galonisar och fleece, men det får nog bli overall och vinterskor nu.

• Jen ny
    Evve81 skrev 2009-03-25 21:08:46 följande:
    har läst er diskussion och kanske just med tanke på att så många är halv krassliga är det bäst att vi är ute. Får jag ställa en URDUM fråga ska man ha täckjacka lär ju vara JÄTTEKALLT?? Kanske lika bra att ta med överdragsbyxor med till sig själv Ska ut med jobbet imorrn så jag hoppas det inte blir så sent så jag hinner hem och packa. SNART ÄR DET DAX!!!!!
    Jag har täckjacka, absolut.
  • Camellis
    Evve81 skrev 2009-03-25 21:08:46 följande:
    har läst er diskussion och kanske just med tanke på att så många är halv krassliga är det bäst att vi är ute. Får jag ställa en URDUM fråga ska man ha täckjacka lär ju vara JÄTTEKALLT?? Kanske lika bra att ta med överdragsbyxor med till sig själv Ska ut med jobbet imorrn så jag hoppas det inte blir så sent så jag hinner hem och packa. SNART ÄR DET DAX!!!!!
    Ja, jag tänker ha täckjacka, och kanske en fleecejacka att ha under för min täckis är ganska tunn. Eller iaf en kofta under. Tusan att jag har tappat bort mina varma sköna vantar! Får kolla på nya imorgon. Hatar att frysa om händerna.

Jenny - Ha ha! Berätta då!!!!
  • Jen ny
    Camellis skrev 2009-03-25 21:15:07 följande:
    Ja, jag tänker ha täckjacka, och kanske en fleecejacka att ha under för min täckis är ganska tunn. Eller iaf en kofta under. Tusan att jag har tappat bort mina varma sköna vantar! Får kolla på nya imorgon. Hatar att frysa om händerna. Jenny - Ha ha! Berätta då!!!!
    NEj, jag vet inte egentligen. Jag skrev ett inlägg med en massa skit i bara. Haha.
  • Jen ny

Kan ju tolkas på två sett, och båda stämmer?

• Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-25 21:16:22 följande:
    NEj, jag vet inte egentligen. Jag skrev ett inlägg med en massa skit i bara. Haha.
    Ha ha! Jaha, trodde att jag hade missat nåt.

Glömde ju kommentera Lilly tidigare. Ja, det kan ju vara halsont också. Förra gången jag var förkyld fick jag så himla ont i halsen så att jag knappt ville svälja öht. Om hon har ont på det viset förstår jag att hon är ledsen. Hoppas ni får veta vad det är på fredag då! Och hoppas verkligen att hon inte är sjuk så att ni inte kan åka!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09