• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Evve81 skrev 2009-03-25 21:20:06 följande:
    Då blir det täck jacka för mig med! Vi har fått tillbaks vintern här. UNDERBART VÄDER men SKITKALLT! -10 var det nu...
    Samma här! Solen skiner och det ser helt underbart ut, men svinkallt! Nu ser jag iofs att det är mildare igen - bara minus 4,5.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn

Täckjacka är väl smart, då slipper man garanterat frysa. Själv har jag inte haft någon sån på hela vintern. Har ju inte varit så kallt här så jag tycker att det behövts.

Jen ny: Låter som Lilly har ont någonstans. Och öron och/eller halsen är väl det som ligger närmast till hands. Om hon dessutom är snorig och hostig är det ju inte otroligt alls. Hoppas hon får sova gott med lite alvedon i kroppen.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Kicko

Ok då ska jag ösa ner några lite varmare tack för tipset.

älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • första

Här har jag inte ens haft en tanke på att byta ut overallen än.

• Camellis

Oj oj! Jag är så pirrig nu så hälften vore nog! Nu när jag har biljetterna insåg jag att jag ju faktiskt SKA åka! Iiiiiiiiiiiiiiiiiih! Vad fruktansvärt okarakteristiskt av mig!

Idag när jag gick hem från stan fick jag en tvångstanke om att jag skulle bete mig jättekonstigt (à la Linda Rosing) av nervositet, och att ingen av er skulle veta hur ni skulle "bemöta" Knas-Camellis. Ja, jisses - det märks att jag inte gör sånt här stup i kvarten direkt...

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn
    Evve81 skrev 2009-03-26 18:35:51 följande:
    Nu h9ppas jag någon kan svara snabbt Men ingick det handdukar i sängkläderna eller måste man ta med det själv???
    Det beror på om ni valde det i bokningen.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • aesi

Nu måste jag fråga igen och jag fick svaret sist också, men har glömt och inte skrivit upp {#lang_emotions_embarassed}

Vad hette vandrarhemmet där vi ska träffas vid 13?

Svar på tråden Trådträff Mars 09