Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Täckjacka är väl smart, då slipper man garanterat frysa. Själv har jag inte haft någon sån på hela vintern. Har ju inte varit så kallt här så jag tycker att det behövts.
Jen ny: Låter som Lilly har ont någonstans. Och öron och/eller halsen är väl det som ligger närmast till hands. Om hon dessutom är snorig och hostig är det ju inte otroligt alls. Hoppas hon får sova gott med lite alvedon i kroppen.
Ok då ska jag ösa ner några lite varmare tack för tipset.
Här har jag inte ens haft en tanke på att byta ut overallen än.
Oj oj! Jag är så pirrig nu så hälften vore nog! Nu när jag har biljetterna insåg jag att jag ju faktiskt SKA åka!
Iiiiiiiiiiiiiiiiiih! Vad fruktansvärt okarakteristiskt av mig!
Idag när jag gick hem från stan fick jag en tvångstanke om att jag skulle bete mig jättekonstigt (à la Linda Rosing) av nervositet, och att ingen av er skulle veta hur ni skulle "bemöta" Knas-Camellis. Ja, jisses - det märks att jag inte gör sånt här stup i kvarten direkt... ![]()
Nu h9ppas jag någon kan svara snabbt
Men ingick det handdukar i sängkläderna eller måste man ta med det själv???
SoF: Bokade vi handdukar????
om någon mer funderar så ska det ingå handdsuk i sängkläderna!
Nu måste jag fråga igen och jag fick svaret sist också, men har glömt och inte skrivit upp 
Vad hette vandrarhemmet där vi ska träffas vid 13?