• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK
    Evve81 skrev 2009-03-26 18:57:26 följande:
    om någon mer funderar så ska det ingå handdsuk i sängkläderna!
    Va bra!!!!

Nu har jag packat lite här ikväll...... Men det är fasen inte lätt........ Säger som vildkorn att det är ju för fasen milos mat som tar mest plats.......
    Har med tatt med burkar o även gröt på burk o såna frukt yoggi o majskrokar o välling o efterrätter...... O flaska till välling o vatten......

plus kläder
    blöjor
    våtservetter
    smörja
    febertermometer
    täcke
    kudde till milos spjälis
    alvedon
    ipren
    näsdroppar
    borste
    smink
    mobilladdare
    kamera
    godis
    dricka
    matsäck på tåget
    pengar

hmmm lite som jag kommer på nu!!!!

Nån annan som vet nått annat viktigt som måste med får gärna skriva det!!!!
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Evve81

Lycklig: Oj vad mycket du har med Vet itne om jag tänker ta med någion feberprovare och sånt. Blir ävl ipren tror jag och åksjuke piller till mig

Ytterkläder till A är ju svårt blir nog fleecedress och vår reima så kan han bli blöt med.... Undrar just hur hispig man är på jobbet imorrn

• MariaK
    Evve81 skrev 2009-03-26 19:17:32 följande:
    Lycklig: Oj vad mycket du har med Vet itne om jag tänker ta med någion feberprovare och sånt. Blir ävl ipren tror jag och åksjuke piller till mig Ytterkläder till A är ju svårt blir nog fleecedress och vår reima så kan han bli blöt med.... Undrar just hur hispig man är på jobbet imorrn
    Mmmm blir en del på tre pers ändå.........
  • Jen ny

Jag måste ju ha med mig nässpray och smärtstillande, samt hennes medicin.
    matburkar, ska nog köpa gröt i de med och lite rån och frukt till tåget kanske...

KOmmer glömma hälften känns det som.

• Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-26 19:46:27 följande:
    Jag måste ju ha med mig nässpray och smärtstillande, samt hennes medicin. matburkar, ska nog köpa gröt i de med och lite rån och frukt till tåget kanske...KOmmer glömma hälften känns det som.
    Men matburkar kan man ju köpa i stan. Så slipper man släpa det på tåget. Spar en anings plats iaf.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • MariaK
    Vildkorn skrev 2009-03-26 19:58:18 följande:
    Men matburkar kan man ju köpa i stan. Så slipper man släpa det på tåget. Spar en anings plats iaf.
    iof men sen är det rätt skönt o ha det med också o inte behöva springa o leta efter det......

Nu ska jag ringa kicko
  • helhed

Oj, oj, jag kommer att börja tänka på att packa någon gång på fredag kväll vid sju-åtta eller så tror jag. Imorgon har jag också möten och lektioner hela dagen och är hemma till klockan fem om jag har tur.

Sedan ska Alva till farmor och farfar och sova över lördag - söndag, så vi måste packa åt henne också och Robert och hans bror ska lägga golv här så helst måste vi hinna röja i köket och städa där imorgon kväll med. Jag förstår inte hur vi ska hinna!

• MariaK

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Fatta att imon åker vi

{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Trådträff Mars 09