• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-26 19:58:18 följande:
    Men matburkar kan man ju köpa i stan. Så slipper man släpa det på tåget. Spar en anings plats iaf.
    Jo, fast burkar till lunch slḱulle vara skönt att ha klart. Kanske jag passar på att köpa allt iaf. OM jag får plats, vet inte esn vad jag ska ta för väska än.

Vad har ni andra för väska? Visst ska man ha med sig sänkläder till de små i spjälsäng?
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-03-26 20:03:24 följande:
    iof men sen är det rätt skönt o ha det med också o inte behöva springa o leta efter det......Nu ska jag ringa kicko
    Annars kunde jag letat med dig... och alla andra. Så krångligt är det inte att hitta affärer gumman.
    helhed skrev 2009-03-26 20:04:37 följande:
    Oj, oj, jag kommer att börja tänka på att packa någon gång på fredag kväll vid sju-åtta eller så tror jag. Imorgon har jag också möten och lektioner hela dagen och är hemma till klockan fem om jag har tur. Sedan ska Alva till farmor och farfar och sova över lördag - söndag, så vi måste packa åt henne också och Robert och hans bror ska lägga golv här så helst måste vi hinna röja i köket och städa där imorgon kväll med. Jag förstår inte hur vi ska hinna!
    Men fyy... jag blir helstressad och får ont i magen av att läsa hur du har det.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Oj, oj, jag kommer att börja tänka på att packa någon gång på fredag kväll vid sju-åtta eller så tror jag. Imorgon har jag också möten och lektioner hela dagen och är hemma till klockan fem om jag har tur. Sedan ska Alva till farmor och farfar och sova över lördag - söndag, så vi måste packa åt henne också och Robert och hans bror ska lägga golv här så helst måste vi hinna röja i köket och städa där imorgon kväll med. Jag förstår inte hur vi ska hinna!
    Usch, mycket du har att göra. Hoppas du hinner...
  • Brooks
    Äh, R får väl gå upp tidigt och röja köket

Jag börjar också bli lite stissig nu, bara för att det ska bli så KUUUUUL! (Haha snubblade på tangenterna och avslutade ordet med en annan bokstav än L... *fnissar* )

Packa borde man göra ja. Eller fundera på det. Jaja, det blir nog bra det där, bara man har med plastkortet så löser det mesta sig  
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-26 20:23:52 följande:
    Äh, R får väl gå upp tidigt och röja köket Jag börjar också bli lite stissig nu, bara för att det ska bli så KUUUUUL! (Haha snubblade på tangenterna och avslutade ordet med en annan bokstav än L... *fnissar* )Packa borde man göra ja. Eller fundera på det. Jaja, det blir nog bra det där, bara man har med plastkortet så löser det mesta sig  
    Så länge det finns täckning på det ja.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • MariaK

Tänkte kolla med er sth. Har hört att man kunde sms nått o sen kunna åka tunnelbana????? Bara visa upp tel o så dras det på tel räkning. Är det nått o rekomendera eller????

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-03-26 20:49:06 följande:
    Tänkte kolla med er sth. Har hört att man kunde sms nått o sen kunna åka tunnelbana????? Bara visa upp tel o så dras det på tel räkning. Är det nått o rekomendera eller????
    Absolut. Om du inte köper en remsa. Om du delar en remsa med någon så får ni fyra resor var för 90 kr (180 kr kostar alltså en remsa).
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • MariaK

Ja det blir nog en remsa för vi kan ju dela på två remsor vi i skåne gänget.... Eller tänker jag fel????

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-03-26 20:58:28 följande:
    Ja det blir nog en remsa för vi kan ju dela på två remsor vi i skåne gänget.... Eller tänker jag fel????
    Nej du tänker inte fel. Det hade jag också valt att göra. För jag tror helt klart att det räcker med två remsor. Och om ni tar buss så åker ni gratis med barnvagn också ju.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09