• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Evve81
    MariaK skrev 2009-03-26 20:58:28 följande:
    Ja det blir nog en remsa för vi kan ju dela på två remsor vi i skåne gänget.... Eller tänker jag fel????
    Behöver vi åka nåt då????
  • MariaK
    Evve81 skrev 2009-03-26 21:03:07 följande:
    Behöver vi åka nåt då????
    Det vet jag inte Behöver vi det?????? ha ha
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Evve81
    MariaK skrev 2009-03-26 21:10:17 följande:
    Det vet jag inte Behöver vi det?????? ha ha
    Hur långt är det att gå när vi kommer fram imorrn? Vi bor ju likosm mitt i smeten så vi borde ju kunna gå tycker jag
  • Vildkorn

Shoppingen på söder på lördagen kräver att ni åker. Sen skulle inte jag välja att gå till vandrarhemmet med all packning när ni kommer i morgon kväll. Så ja, några resor blir det.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Evve81
    Vildkorn skrev 2009-03-26 21:15:18 följande:
    Shoppingen på söder på lördagen kräver att ni åker. Sen skulle inte jag välja att gå till vandrarhemmet med all packning när ni kommer i morgon kväll. Så ja, några resor blir det.
    Men hur långt är det då?

Kicko och jag har väl inte tänkt åka iväg på någon shopping tror jag.... Ja vi känner väl imorrn.

Nr jag var i stockholm sist var jag på en adidas outlet men den minns jag inte var den låg. Köpte SUPERBILLIGA skor där som jag använder varje dag nu. Är det långt dit???

Köper ni andra remsa gör ju såklart jag det med!
  • Suwe

Kollade just på vandrarhemmets sida och det är tydligen 1,5 km från Centralen att gå om man nu vill det. Håller med Vildkorn om att jag skulle nog inte gå med all packning, men jag jobbade där förut och har för mig att promenaden till centralen tog ca 20 minuter.

• MariaK
    Evve81 skrev 2009-03-26 21:19:54 följande:
    Någon som meddelat vandrarhemmet att vi komemr senare man skulle ju göra det!
    Men det gör vi väl inte?????

Ne nu måste jag sova!!!!!!! Har ju faktiskt en jobbedag till kvar innan...........

Får se om det hinns med o logga in imon annars ses vi på lördag alla o vissa imon!!!!!!
  • MariaK
    Suwe skrev 2009-03-26 21:22:49 följande:
    Kollade just på vandrarhemmets sida och det är tydligen 1,5 km från Centralen att gå om man nu vill det. Håller med Vildkorn om att jag skulle nog inte gå med all packning, men jag jobbade där förut och har för mig att promenaden till centralen tog ca 20 minuter.
    Då kommer vi nog ta tunnelbanan för jag tror inte moa är pigg på o gå 1.5 km kl halv tio med mammas resväska o dra på

Just det sängen.......
  • Suwe

Börjar också bli nervös för att träffa er alla, men det ska bli SUPERKUL!!!

Har inte bestämt om jag ska ta bilen eller tåget in än. Någon som vet något bra ställe att parkera på där i närheten? Vet att jag parkerat på Fleminggatan förut, har för mig att det var gratis på helgerna, men nu har jag ingen aning. Måste tänka efter, men det är faktiskt 5 år sedan jag jobbade där, herregud vad tiden går {#lang_emotions_surprised}

Svar på tråden Trådträff Mars 09