• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn
    Evve81 skrev 2009-03-26 21:18:19 följande:
    Men hur långt är det då? Kicko och jag har väl inte tänkt åka iväg på någon shopping tror jag.... Ja vi känner väl imorrn. Nr jag var i stockholm sist var jag på en adidas outlet men den minns jag inte var den låg. Köpte SUPERBILLIGA skor där som jag använder varje dag nu. Är det långt dit???Köper ni andra remsa gör ju såklart jag det med!
    2,3 km enligt eniro är avståndet mellan centralen och vandrarhemmet.

Adidas outlet hade jag inte en aning om. Men den ligger tydligen i hammarbyhamnen. Det är söder om söder. Precis utanför tullarna. Och dit skulle inte jag gå även om det inte är superlångt.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny

Jag börjar också bli nervös. Ha ha, vad ska man säga man vet ju redan allt om alla?

Jag måste dock be om förlåtelse i förväg om jag blandar ihop namn eller inte minns vad någon heter. Ska plugga listan lite, är ganska insnöad på fl-namn!

• Vildkorn

Jag är nog också lite pirrig... tog en öl här nyss. Kom på att alla inte behöver följa med in till stan.
    Skulle packat lite men orka. Jag fixar allt sånt i morgon. Jobbar bäst under tidspress tror jag.

Är det någon som känner sig ensam och behöver telefonnr till någon av de som är i stan redan på lördagen? Eller är det redan klart? Tåg kan bli försenade. Flyget kan ta tid osv osv...
    Är bara att skrika till så löser vi det.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-26 21:29:48 följande:
    Jag börjar också bli nervös. Ha ha, vad ska man säga man vet ju redan allt om alla? Jag måste dock be om förlåtelse i förväg om jag blandar ihop namn eller inte minns vad någon heter. Ska plugga listan lite, är ganska insnöad på fl-namn!
    Du och Camilla Rosing leka tysta leken tillsammans.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Vildkorn skrev 2009-03-26 21:50:11 följande:
    kan...
    ni KAN leka tysta leken
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-26 21:50:11 följande:
    Haha, jag är den rätte för Rosing!
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-26 21:53:50 följande:
    Haha, jag är den rätte för Rosing!
    Visste väl att du skulle gilla den kommentaren. *fniss*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-26 21:58:29 följande:
    Visste väl att du skulle gilla den kommentaren. *fniss*
    Hur visste du det?

Nej, men jag är rätt pratglad och kanske rätt högljud av mig tillslut så ni hinner nog tröttna på mig. Inte brukar jag vara nervös när jag väl är på plats heller.
  • Vildkorn
    Suwe skrev 2009-03-26 21:27:52 följande:
    Börjar också bli nervös för att träffa er alla, men det ska bli SUPERKUL!!! Har inte bestämt om jag ska ta bilen eller tåget in än. Någon som vet något bra ställe att parkera på där i närheten? Vet att jag parkerat på Fleminggatan förut, har för mig att det var gratis på helgerna, men nu har jag ingen aning. Måste tänka efter, men det är faktiskt 5 år sedan jag jobbade där, herregud vad tiden går
    Jag har ingen som helst aning när det gäller parkering. Kan det ha något att göra med min avsaknad av körkort?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-26 22:00:50 följande:
    Hur visste du det? Nej, men jag är rätt pratglad och kanske rätt högljud av mig tillslut så ni hinner nog tröttna på mig. Inte brukar jag vara nervös när jag väl är på plats heller.
    Det är lugnt... vi säger till dig om vi tröttnar.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09