• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-26 22:06:17 följande:
    Det är lugnt... vi säger till dig om vi tröttnar.
    Bra det. Ha ha.
  • parantesen80

Här är en som inte kommer att kunna ett enda namn rätt, jag vet ju inte ens vad jag heter själv Vet aldrig vilket efternamn jag ska säga numera... Hoppas ni har överseende med gröthjärnan?
    Men jag och sambon(just ja mannen ) är överrens om att bevisa att vi är riktiga norrlänningar, så vi kommer bara att vara tysta
    Troy har varit piggare idag, hoppas det bara var något tillfälligt(han har ju så lätt att bli rosslig). Hoppas att ni inte misstycker att vi kommer ändå?! Min mamma var orolig, fick lova att ta med bethapred om han skulle få svårt att andas igen... Men det har vi ju alltid, eftersom det är medicinen Oskar tar om han får i sig något han inte tål.

Förresten kommer vi väl inte att kunna ta med någon vagn, eftersom jag bokade med bara handbagage som vanligt? Men det löser sig alltid, vi får väl turas om att bära helt enkelt...

• Vildkorn
    parantesen80 skrev 2009-03-26 22:12:46 följande:
    Här är en som inte kommer att kunna ett enda namn rätt, jag vet ju inte ens vad jag heter själv Vet aldrig vilket efternamn jag ska säga numera... Hoppas ni har överseende med gröthjärnan?Men jag och sambon(just ja mannen ) är överrens om att bevisa att vi är riktiga norrlänningar, så vi kommer bara att vara tysta Troy har varit piggare idag, hoppas det bara var något tillfälligt(han har ju så lätt att bli rosslig). Hoppas att ni inte misstycker att vi kommer ändå?! Min mamma var orolig, fick lova att ta med bethapred om han skulle få svårt att andas igen... Men det har vi ju alltid, eftersom det är medicinen Oskar tar om han får i sig något han inte tål.Förresten kommer vi väl inte att kunna ta med någon vagn, eftersom jag bokade med bara handbagage som vanligt? Men det löser sig alltid, vi får väl turas om att bära helt enkelt...
    Hahaha!
    Men ni måste ju ha vagn! Ni åker ju så sent på söndagkväll och kånka unge i ett dygn funkar ju inte.
    Snoriga var helt okej sa vi förresten... är bara magsjuka som är portade.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Jen ny skrev 2009-03-26 22:12:10 följande:
    Bra det. Ha ha.
    Om inte annat så gör de som jobbar där det vid 23 då tysken kommer.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Jen ny
    Vildkorn skrev 2009-03-26 22:18:23 följande:
    Ja, just ja!
  • Kicko

Tack för dagens skratt {#lang_emotions_embarassed}

Vildkorn skrev 2009-03-26 22:18:23 följande:
    Hehe skönt att få något gjort hemma medans du är borta jag får väll sanera hur när jag kommer hem. mannen ska ha ett gäng killar här så de ska spela Datorspel i nätverk
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • Såphia

Kicko: Jag har varit inne på Sj s hemsida och försökt hitta info om tidändringen imorgon. HIttar inget någonstans..

Men men, jag är på Centralen vid halv fyra imorgon. Ska väl räcka.

• Vildkorn

Det ska bli sååå roligt!

Trevlig resa i morgon södertjejer och Prommis. Hoppas det inte blir något strul.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Brooks

Nästan så jag också vill vara på vandrarhemmet redan i morgon! :) 

Men jag måste ju packa och kolla upp när och hur jag ska ta mig in till er övriga på lördagen.
    VAD KUL DET SKA BLI!
Svar på tråden Trådträff Mars 09