Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här är en som inte kommer att kunna ett enda namn rätt, jag vet ju inte ens vad jag heter själv
Vet aldrig vilket efternamn jag ska säga numera... Hoppas ni har överseende med gröthjärnan?
Men jag och sambon(just ja mannen
) är överrens om att bevisa att vi är riktiga norrlänningar, så vi kommer bara att vara tysta
Troy har varit piggare idag, hoppas det bara var något tillfälligt(han har ju så lätt att bli rosslig). Hoppas att ni inte misstycker att vi kommer ändå?! Min mamma var orolig, fick lova att ta med bethapred om han skulle få svårt att andas igen... Men det har vi ju alltid, eftersom det är medicinen Oskar tar om han får i sig något han inte tål.
Förresten kommer vi väl inte att kunna ta med någon vagn, eftersom jag bokade med bara handbagage som vanligt?
Men det löser sig alltid, vi får väl turas om att bära helt enkelt...
Tack för dagens skratt

Weeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii, nu har jag packat nästan allt. Huset är helt upp och ner och jag är helt stissig. ![]()
Kicko: Jag har varit inne på Sj s hemsida och försökt hitta info om tidändringen imorgon. HIttar inget någonstans..
Men men, jag är på Centralen vid halv fyra imorgon. Ska väl räcka.
Det ska bli sååå roligt!
Trevlig resa i morgon södertjejer och Prommis. Hoppas det inte blir något strul.
Nästan så jag också vill vara på vandrarhemmet redan i morgon! :)