• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • smultron smulan

Jag blev också väldigt sugen på att åka förbi och titta in lite i morgon :) men vi ska gå och se Brolles show där han gestaltar Buddy Holly. Inte min idol precis men Manges föräldrar hade fått biljetter.

• Såphia
    Prommis: Ser att du också är uppe oskäligt tidigt...  V har sovit dåligt igen.. Vaknade vid halv fem sen har jag bara försökt få honom att somna om. Lyckades sådär, men jag bestämde mig för att innan sex går jag fanimej inte upp.

Blir till att sova middag med honom, annars lär jag inte orka nått idag.

Men idag åker vi!!!!!!!!!!!!!!!
  • Evve81
    Såphia skrev 2009-03-27 06:20:47 följande:
    Prommis: Ser att du också är uppe oskäligt tidigt...  V har sovit dåligt igen.. Vaknade vid halv fem sen har jag bara försökt få honom att somna om. Lyckades sådär, men jag bestämde mig för att innan sex går jag fanimej inte upp. Blir till att sova middag med honom, annars lär jag inte orka nått idag.Men idag åker vi!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja ikväll ses vi. 05.30 vaknade vi men det är liksom bara att gilla läget känns det som

Ska bli riktigt skoj. Har kommit fram till att något måste jag köpa som minne från resan   Ska väl ta och packa det sista blev ju 1 stor rygg säck och min träningsväska

Nej nu väntar frukost här!
  • Brooks

Tjohej! 

Enligt smhi ska det iaf inte regna eller snöa imorgon (men kanske i em/kväll). Jag ser till och med en liten sol bakom molnen på prognosen. Jaa
    Nu ska jag börja packa - eller iaf springa runt och yra och fundera på vad som egentligen ska med.
  • Såphia

Linjo: Tapeterna är nedpackade!

Här skiner solen och även jag inombords. {#lang_emotions_smile} Åh vad jag längtar nu! Kan ni tänka er att det bara är idag. IDAG!! Vi åker idaaaaaaaaaaaaaaag!! Vi ses alla imorgon!!!

Kanske bara jag som tycker det, men jag gillade det bättre när vi bara hade en tråd.. Blir så mycket att följa med tre trådar. Efter träffen, en fjärde tråd. Eller nja, då försvinner trådträffstråden, men ändå. Jag tycker det är himla struligt och vill gärna läsa allt alla skriver även om jag inte är mest intresserad av något ämne.

• sthlmfilur

fick lämna sjukhuset igår.. så som allt ser ut idag så ska jag vara med imorgon.. men det får tiden utvisa hur jag mår imorgon

• Evve81
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 07:13:07 följande:
    fick lämna sjukhuset igår.. så som allt ser ut idag så ska jag vara med imorgon.. men det får tiden utvisa hur jag mår imorgon
    Har du varit sjuk? Har funderat var du varit!

SoF: Jag tycker med det är enklast med en tråd. Känns som att de flesta åker ju ändå på träffen och de som inte gör det läser säkert ändå
  • Såphia

Sån svärmor brukar jag också ha. Jag shoppar, hon betalar. Nåja, inte alltid, men ibland.

Vad blir det för jacka då Prommis. Vet du, eller ska du kika runt?

Svar på tråden Trådträff Mars 09