Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Jag blev också väldigt sugen på att åka förbi och titta in lite i morgon :) men vi ska gå och se Brolles show där han gestaltar Buddy Holly. Inte min idol precis men Manges föräldrar hade fått biljetter.
Nu är det snart dax
Ska bli så KUL att få träffa lite nya människor ![]()
Tjohej!
Linjo: Tapeterna är nedpackade!
Här skiner solen och även jag inombords.
Åh vad jag längtar nu! Kan ni tänka er att det bara är idag. IDAG!! Vi åker idaaaaaaaaaaaaaaag!! Vi ses alla imorgon!!!
Kanske bara jag som tycker det, men jag gillade det bättre när vi bara hade en tråd.. Blir så mycket att följa med tre trådar. Efter träffen, en fjärde tråd. Eller nja, då försvinner trådträffstråden, men ändå. Jag tycker det är himla struligt och vill gärna läsa allt alla skriver även om jag inte är mest intresserad av något ämne.
fick lämna sjukhuset igår.. så som allt ser ut idag så ska jag vara med imorgon.. men det får tiden utvisa hur jag mår imorgon
Vet ni
Min svärmor ringde just och sa att jag kunde köpa en jacka till Agaton så ska hon betala den ![]()
Sån svärmor brukar jag också ha. Jag shoppar, hon betalar. Nåja, inte alltid, men ibland.
Vad blir det för jacka då Prommis. Vet du, eller ska du kika runt?