• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • sthlmfilur
    Camellis skrev 2009-03-27 17:45:23 följande:
    Första, Smultron smulan och Ska bara - finns det bilder på er nånstans?? Tror att det bara är er jag inte har sett nån bild på än. För visst är det väl du som sitter med barnen på din presbild, sthlmsfilur?
    japp det är det..
  • aesi
    Brooks skrev 2009-03-27 18:40:55 följande:
    Ja hejohå vad det snöar, tur man inte ska ut just nu. Dock lär jag ju få skrapa rutor och ha mig imorgon Liv har precis också badat - fat hon tycker nog i ärlighetens namn bättre om att duscha. Hon står ofta i badrummet vi har duschen i och pekar och låter glad typ.  Fast fördel badkar är att hon ofta får torkas med hårtorken efter  och det ääälskar hon och har gjort sedan hon var liten bäs jag tror att vi kommer att känna igen varandra utan problem, om inte annat så går det rätt fort innan allt sitter. Jag kommer nog var minst med mina 158cm tror jag
    Nej du jag är minst med mina 156,5
  • sthlmfilur

är det någon som har koll på åldrar på oss mammor på ett ungefär.. jag kan tänka mig att jag är bland det yngsta??

• sthlmfilur

för jag är 22 år och kan tänka mig att det inte är någon som är yngre.. men man vet ju aldrig

• Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-27 18:45:09 följande:
    Nej du jag är minst med mina 156,5
    Den där ,5 är viktig va?
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • aesi
    Vildkorn skrev 2009-03-27 19:05:14 följande:
    Den där ,5 är viktig va?
    Kanon viktig
  • helhed

Så nu ligger barnen i sina sängar och jag har packat allt jag kan packa idag, tror jag. Det är ju en massa saker som necessär, flaskor och snutte som inte kan packas förrän imorgon.

Jag kom just på att jag hade glömt att skriva ut en vägbeskrivning till vandrarhemmet på jobbet och vi har ingen skrivare hemma, men jag hittade en gammal stockholmskarta i en låda, så det löser sig nog ändå.

Jag tror att vi får dyka in på McD så fort vi kommer 11.50 för lunch och sedan traskar vi till vandrarhemmet för att möta er andra klockan 13.00.

Jag kom på att jag nog inte hinner in på systemet dock. Hur länge har de öppet imorgon? Om någon ska in får ni gärna köpa ett par öl till mig, så betalar jag sedan. Annars får jag nöja mig med Loka

• Vildkorn
    aesi skrev 2009-03-27 19:20:34 följande:
    Kanon viktig
    Hihi... förstod nästan det.
    helhed skrev 2009-03-27 19:23:32 följande:
    Så nu ligger barnen i sina sängar och jag har packat allt jag kan packa idag, tror jag. Det är ju en massa saker som necessär, flaskor och snutte som inte kan packas förrän imorgon. Jag kom just på att jag hade glömt att skriva ut en vägbeskrivning till vandrarhemmet på jobbet och vi har ingen skrivare hemma, men jag hittade en gammal stockholmskarta i en låda, så det löser sig nog ändå. Jag tror att vi får dyka in på McD så fort vi kommer 11.50 för lunch och sedan traskar vi till vandrarhemmet för att möta er andra klockan 13.00.Jag kom på att jag nog inte hinner in på systemet dock. Hur länge har de öppet imorgon? Om någon ska in får ni gärna köpa ett par öl till mig, så betalar jag sedan. Annars får jag nöja mig med Loka
    Men du behöver inte gå till vandrarhemmet. Du kan ju ta bussen från korsningen kungsgatan/vasagatan.
    Skicka ett sms till Hedebris och kolla om Kicko kan köpa öl till dig. Hon skulle ju till systemet.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09