Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
är det någon som har koll på åldrar på oss mammor på ett ungefär.. jag kan tänka mig att jag är bland det yngsta??
33
för jag är 22 år och kan tänka mig att det inte är någon som är yngre.. men man vet ju aldrig
Så nu ligger barnen i sina sängar och jag har packat allt jag kan packa idag, tror jag. Det är ju en massa saker som necessär, flaskor och snutte som inte kan packas förrän imorgon.
Jag kom just på att jag hade glömt att skriva ut en vägbeskrivning till vandrarhemmet på jobbet och vi har ingen skrivare hemma, men jag hittade en gammal stockholmskarta i en låda, så det löser sig nog ändå.
Jag tror att vi får dyka in på McD så fort vi kommer 11.50 för lunch och sedan traskar vi till vandrarhemmet för att möta er andra klockan 13.00.
Jag kom på att jag nog inte hinner in på systemet dock. Hur länge har de öppet imorgon? Om någon ska in får ni gärna köpa ett par öl till mig, så betalar jag sedan. Annars får jag nöja mig med Loka