Trådträff Mars 09
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Här planerar vi vår trådträff 2009
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 20:40
Vår andra tråd där vi diskutterar annat än träffar: www.familjeliv.se/Forum-11-285/m39702964.html
Jag har börjat packa lite smått, men det blir väldigt splittrat för Ellen är megagrinig och vill bäras HELA tiden! Suck! Sambon boxlar med brandkåren och ska ut på middag med dem senare. Så vi får väl se om jag får nånting gjort, eller om jag måste vänta tills hon har somnat. Tänkte ju färga håret ikväll också, plus att jag tänkte komma i säng tidigt. Verkar inte funka... Typiskt!
Är så trött på henne nu så jag blir tokig snart! Försöker förklara för mig själv att det är synd om henne och att hon har ont, men jag är så stressad och nervös över resan så det funkar inte så bra. Ja ja. Man får väl helt enkelt förstå att ingenting är ett måste i packningen förutom biljetter och pengar - allt annat går ju att frambringa på plats, s.a.s.
nu var jag bara tvungen att gå till fönstret och kolla och det snöar.. jag som inte vill ha mer snö nu*suck*
jag kommer att äta lunch klockan 11.00 pga att jag har insulindags då.. så jag kommer nog bara att ta en fika om ni andra ska äta..
till maten imorgon måste fråga som att alla gör olika.. det kommer inte att saltas nått extra i maten eller??
och dricka skulle man ha med själv eller??