• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Brooks skrev 2009-03-27 16:36:34 följande:
    Det snöar nu :-P Så vi hoppas att det snöar och blåser av sig tills imorgon. Ja, visst att det blåser friskt - men inte hårkapande friskt Stannade till hos frisören och frågade när jag ändå var där liksom, och hon hade en tid! Hur ofta händer det? En fredag efter löning liksom? *glad* Nästa vecka ska jag tillbaka för färgning och slingning :) Nu har jag börjat packa lite *klappar mig själv på huvudet* Stackars små barn som har ont i munnen. Liv har också bara tre tänder, men den tredje kom igenom utan att vi märkt att ngt var på gång som hon verkar inte besväras såååå mycket av dem ändå inte den sista iaf.
    Ja, då stämmer YR:s prognos för enligt den snöar det i Stockholm nu. Ni ser! Ypperlig sida!

Roligt med frisören! Kan tänka mig att den där situationen inte inträffar rätt ofta. Här i min lilla stad (som jag äger ) är det inte lika sensationellt, av förklarliga skäl.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 16:48:45 följande:
    McD... så kastar vi alla ungar i bollhavet och får äta ifred. *önsketänkande*
    Ja, Ellen ska sova vid den tiden, så jag skulle nog få äta ifred. Fast kanske inte på ett stojigt McD iofs...
  • Brooks
    Vildkorn skrev 2009-03-27 16:48:45 följande:
    McD... så kastar vi alla ungar i bollhavet och får äta ifred. *önsketänkande*
    Då bör vi inte äta vid 13, när alla andra är där också :-O
    Liv äter lunch efter hon ha sovit numera och nu har hon ändrat om så hon gärna sover vid 10:30 och ett par timmar. Alldeles lagom att vakna till lunchdags då såklart.
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-27 16:36:34 följande:
    Det snöar nu :-P Så vi hoppas att det snöar och blåser av sig tills imorgon. Ja, visst att det blåser friskt - men inte hårkapande friskt Stannade till hos frisören och frågade när jag ändå var där liksom, och hon hade en tid! Hur ofta händer det? En fredag efter löning liksom? *glad* Nästa vecka ska jag tillbaka för färgning och slingning :) Nu har jag börjat packa lite *klappar mig själv på huvudet* Stackars små barn som har ont i munnen. Liv har också bara tre tänder, men den tredje kom igenom utan att vi märkt att ngt var på gång som hon verkar inte besväras såååå mycket av dem ändå inte den sista iaf.
    Haha... jag skulle precis skriva att HÄR snöar det minsann inte. Vände mig om och kollade ut... jodå, snö här med. Tur att vi hann hem igen precis innan det började.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn
    Brooks skrev 2009-03-27 16:52:53 följande:
    Då bör vi inte äta vid 13, när alla andra är där också :-O Liv äter lunch efter hon ha sovit numera och nu har hon ändrat om så hon gärna sover vid 10:30 och ett par timmar. Alldeles lagom att vakna till lunchdags då såklart.
    Öhh.. tänkte inte på det. {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Camellis

Jag har börjat packa lite smått, men det blir väldigt splittrat för Ellen är megagrinig och vill bäras HELA tiden! Suck! Sambon boxlar med brandkåren och ska ut på middag med dem senare. Så vi får väl se om jag får nånting gjort, eller om jag måste vänta tills hon har somnat. Tänkte ju färga håret ikväll också, plus att jag tänkte komma i säng tidigt. Verkar inte funka... Typiskt!

Är så trött på henne nu så jag blir tokig snart! Försöker förklara för mig själv att det är synd om henne och att hon har ont, men jag är så stressad och nervös över resan så det funkar inte så bra. Ja ja. Man får väl helt enkelt förstå att ingenting är ett måste i packningen förutom biljetter och pengar - allt annat går ju att frambringa på plats, s.a.s.

• sthlmfilur

nu var jag bara tvungen att gå till fönstret och kolla och det snöar.. jag som inte vill ha mer snö nu*suck*
    jag kommer att äta lunch klockan 11.00 pga att jag har insulindags då.. så jag kommer nog bara att ta en fika om ni andra ska äta..

till maten imorgon måste fråga som att alla gör olika.. det kommer inte att saltas nått extra i maten eller??

och dricka skulle man ha med själv eller??

• Camellis
    Camellis skrev 2009-03-27 16:56:32 följande:
    Jag har börjat packa lite smått, men det blir väldigt splittrat för Ellen är megagrinig och vill bäras HELA tiden! Suck! Sambon boxlar med brandkåren och ska ut på middag med dem senare. Så vi får väl se om jag får nånting gjort, eller om jag måste vänta tills hon har somnat. Tänkte ju färga håret ikväll också, plus att jag tänkte komma i säng tidigt. Verkar inte funka... Typiskt! Är så trött på henne nu så jag blir tokig snart! Försöker förklara för mig själv att det är synd om henne och att hon har ont, men jag är så stressad och nervös över resan så det funkar inte så bra. Ja ja. Man får väl helt enkelt förstå att ingenting är ett måste i packningen förutom biljetter och pengar - allt annat går ju att frambringa på plats, s.a.s.
    Ha ha! Boxlar - en ny sport, bowling och boxning blandat! Efter varje strike får man en smäll på käften!
  • Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 16:57:45 följande:
    nu var jag bara tvungen att gå till fönstret och kolla och det snöar.. jag som inte vill ha mer snö nu*suck*jag kommer att äta lunch klockan 11.00 pga att jag har insulindags då.. så jag kommer nog bara att ta en fika om ni andra ska äta..till maten imorgon måste fråga som att alla gör olika.. det kommer inte att saltas nått extra i maten eller??och dricka skulle man ha med själv eller??
    Nej, det är väl tacokryddmixen i köttfärsen då. Men inget extra salt utöver det, hoppas jag. Japp, egen dricka till maten!
  • sthlmfilur
    Camellis skrev 2009-03-27 17:00:55 följande:
    Nej, det är väl tacokryddmixen i köttfärsen då. Men inget extra salt utöver det, hoppas jag. Japp, egen dricka till maten!
    för min del är det rätt viktigt att det inte blir så mycket extra salt än det som är i pga att jag har njurproblem och ska opereras den 2 april
Svar på tråden Trådträff Mars 09