• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 17:02:11 följande:
    för min del är det rätt viktigt att det inte blir så mycket extra salt än det som är i pga att jag har njurproblem och ska opereras den 2 april
    Är det mycket salt i tacokryddmixen? Annars kan vi ju ta undan en del köttfärs och steka separat till dig. Det går ju fort.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • sthlmfilur
    Camellis skrev 2009-03-27 17:03:29 följande:
    Är det mycket salt i tacokryddmixen? Annars kan vi ju ta undan en del köttfärs och steka separat till dig. Det går ju fort.
    den klarar jag av utan problem.. men vissa av mina vänner brukar salta extra och det klarar jag inte av
  • Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 17:05:31 följande:
    den klarar jag av utan problem.. men vissa av mina vänner brukar salta extra och det klarar jag inte av
    Vi brukar inte göra det, vet inte hur det är med de andra så klart. Men jag tycker vi skippar extra salt om du inte klarar av det. Det kanske är några småttingar som vill smaka också, och då är det ju dumt att salta extra.
  • sthlmfilur
    Camellis skrev 2009-03-27 17:09:17 följande:
    Vi brukar inte göra det, vet inte hur det är med de andra så klart. Men jag tycker vi skippar extra salt om du inte klarar av det. Det kanske är några småttingar som vill smaka också, och då är det ju dumt att salta extra.
    och vill man ha extra salt kan man salta på sin egen tallrik så får var och en bestämma själva..

jag kommer bli snurrig på alla namn imorgon.. jag har svårt att hålla isär här ute och sen ska man försöka hålla isär ansikten med namn och barn
  • Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 17:12:07 följande:
    och vill man ha extra salt kan man salta på sin egen tallrik så får var och en bestämma själva..jag kommer bli snurrig på alla namn imorgon.. jag har svårt att hålla isär här ute och sen ska man försöka hålla isär ansikten med namn och barn
    Precis!

Ja, jag har gått här hemma och försökt para ihop fl-nick med riktiga namn. Jag gick bet på några stycken, bland annat dig - vad heter du i förnamn nu igen?
  • Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 17:19:17 följande:
    sara
    Ja, nu har jag letat fram listan på alla som kommer med namnen:

Lycklig 77 (Maria)- Milo, Moa
    Hedebris (Sofie)- Noah, Björn och Julia
    Vildkorn (Jennie)- Enya
    S o F (Sophia)- Vincent
    Jen ny (Jenny)- Lilly
    Linjo985 (Linda)- Liv
    Camellis (Camilla)- Ellen
    Kickoman (Helena)- Jonathan
    Aesi (Anne)- Ida
    Prommis (Evelina)- Agaton
    Hehe (Helén)- Arvid
    högbergarna (Karolina)- Knut
    sthlmfilur (Sara)- Emiliya
    tjohanna (Johanna)- Troy och sambo
    smultron smulan (Gittan)- Josefin
    första (Birgitta)- Elsa
    Stiäärna (Stina)- Rebecka
  • Camellis
    Camellis skrev 2009-03-27 17:26:17 följande:
    Ja, nu har jag letat fram listan på alla som kommer med namnen:Lycklig 77 (Maria)- Milo, MoaHedebris (Sofie)- Noah, Björn och JuliaVildkorn (Jennie)- EnyaS o F (Sophia)- VincentJen ny (Jenny)- LillyLinjo985 (Linda)- LivCamellis (Camilla)- EllenKickoman (Helena)- JonathanAesi (Anne)- IdaPrommis (Evelina)- AgatonHehe (Helén)- Arvidhögbergarna (Karolina)- Knutsthlmfilur (Sara)- Emiliyatjohanna (Johanna)- Troy och sambosmultron smulan (Gittan)- Josefinförsta (Birgitta)- ElsaStiäärna (Stina)- Rebecka
    Men vänta nu - skulle inte Ska bara komma? Vad heter hon?
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 17:35:39 följande:
    Men vänta nu - skulle inte Ska bara komma? Vad heter hon?
    Jo, Susanne kommer.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09