• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 16:28:47 följande:
    emiliya har bara 3 tänder än så länge.. hon har 1 uppe och 2 nere.. men nu verkar alla vilja komma så nu är det mycket alvedon som går åt och det kör jag med imorgon med..
    Ja, det gör du rätt i, finns ingen anledning att låta dem ha ont. Man vet ju själv hur det kändes när visdomständerna kom. Aj aj!
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • sthlmfilur
    Camellis skrev 2009-03-27 16:31:14 följande:
    Ja, det gör du rätt i, finns ingen anledning att låta dem ha ont. Man vet ju själv hur det kändes när visdomständerna kom. Aj aj!
    nej ingen av mina visdomständer har kommit..
  • Brooks

Det snöar nu :-P

Så vi hoppas att det snöar och blåser av sig tills imorgon.
    Ja, visst att det blåser friskt - men inte hårkapande friskt
    Stannade till hos frisören och frågade när jag ändå var där liksom, och hon hade en tid! Hur ofta händer det? En fredag efter löning liksom? *glad*
    Nästa vecka ska jag tillbaka för färgning och slingning :)
    Nu har jag börjat packa lite *klappar mig själv på huvudet*
    Stackars små barn som har ont i munnen. Liv har också bara tre tänder, men den tredje kom igenom utan att vi märkt att ngt var på gång som hon verkar inte besväras såååå mycket av dem ändå inte den sista iaf.
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 16:29:47 följande:
    Här kan man se vädret för imorgon på en väldigt pålitlig sida (brukar stämma 9,5 gång av 10 ):www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/ti...Enligt den blir det ingen nederbörd, ca 4 grader varmt och ingen storm. Idag står det frisk bris och imorgon står det lätt bris. Så vi slipper bli av med håret!
    *fniss*
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 16:35:44 följande:
    kommer era barn ha ätit innan 13 imorgon eller??
    Jag tror faktiskt inte Enya har ätit då. Satt och funderade på om vi ska käka lunch allihop vid 13. Blir rätt knappt med tid att hinna shoppa OCH äta innan 13.
    Vad säger ni tjejer?
    Jag kan skicka ett sms till Kicko och kolla vad sydarna säger.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • sthlmfilur
    Vildkorn skrev 2009-03-27 16:39:24 följande:
    Jag tror faktiskt inte Enya har ätit då. Satt och funderade på om vi ska käka lunch allihop vid 13. Blir rätt knappt med tid att hinna shoppa OCH äta innan 13. Vad säger ni tjejer? Jag kan skicka ett sms till Kicko och kolla vad sydarna säger.
    jo emiliya har nog förmodligen ätit.. hon brukar äta mellan 11-12 någon gång.. men henne kan jag hålla på tänkte att det kunde vara bra att veta så jag vet om jag ska ha med något åt henne..
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 16:39:24 följande:
    *fniss* Jag tror faktiskt inte Enya har ätit då. Satt och funderade på om vi ska käka lunch allihop vid 13. Blir rätt knappt med tid att hinna shoppa OCH äta innan 13.Vad säger ni tjejer?Jag kan skicka ett sms till Kicko och kolla vad sydarna säger.
    Ellen kommer äta vid elva. Det måste hon annars blir det katastrof, kan jag meddela. Och det kan hända att det är katastrof med mig också. Kan ju iofs fika på tåget så att jag klarar mig lite längre, men jag kommer ju äta frukost innan kl sju på morgonen så att vänta till ett med lunchen är inte det lättaste för det här hungermonstret. Jag kan försöka, men kan inte lova att jag klarar mig till kl ett.

Och frågan är ju var vi ska äta lunch allihop tillsammans?
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 16:43:35 följande:
    Ellen kommer äta vid elva. Det måste hon annars blir det katastrof, kan jag meddela. Och det kan hända att det är katastrof med mig också. Kan ju iofs fika på tåget så att jag klarar mig lite längre, men jag kommer ju äta frukost innan kl sju på morgonen så att vänta till ett med lunchen är inte det lättaste för det här hungermonstret. Jag kan försöka, men kan inte lova att jag klarar mig till kl ett. Och frågan är ju var vi ska äta lunch allihop tillsammans?
    McD... så kastar vi alla ungar i bollhavet och får äta ifred. *önsketänkande*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09