• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 17:36:24 följande:
    Jo, Susanne kommer.
    Ok, Susanne. *noterar*

Jag brukar ha ganska lätt att koppla ihop namn med ansikten, det är svårare så här att koppla ihop ett nick med ett riktigt namn liksom. Så jag hoppas att jag fixar det här imorgon.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 16:58:22 följande:
    Ha ha! Boxlar - en ny sport, bowling och boxning blandat! Efter varje strike får man en smäll på käften!
    *asg*
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Suwe

Så bra att du letat fram listan Camellis. Har tänkt på det själv, är bara att sätta i gång och plugga då Och som sagt Oliver kommer ni inte ha några problem att känna igen, den enda med tre blå ögon

Funderade på ditt boxling jag med Hm, nej W sitter inte bredvid X på tangentbordet{#lang_emotions_innocent}.....

• Camellis
    Första, Smultron smulan och Ska bara - finns det bilder på er nånstans?? Tror att det bara är er jag inte har sett nån bild på än. För visst är det väl du som sitter med barnen på din presbild, sthlmsfilur?
  • Vildkorn
    Camellis skrev 2009-03-27 17:37:58 följande:
    Ok, Susanne. *noterar*Jag brukar ha ganska lätt att koppla ihop namn med ansikten, det är svårare så här att koppla ihop ett nick med ett riktigt namn liksom. Så jag hoppas att jag fixar det här imorgon.
    Det löser sig alltid... Du funkar ju i värsta fall.
    ♥ Älskade Skruttan ♥
  • Vildkorn

Mitt galleri, mapp FL-träff 081121 finns en bild på Susanne. Tror att Kicko har en bild på första i sin mapp från samma träff.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Suwe
    Vildkorn skrev 2009-03-27 17:48:29 följande:
    Mitt galleri, mapp FL-träff 081121 finns en bild på Susanne. Tror att Kicko har en bild på första i sin mapp från samma träff.
    Just det där tog vi några också. Kom på att jag har en bild på Smultronsmulan här i mitt galleri från våran träff i somras
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 17:48:29 följande:
    OK, då har jag en bild av dig! *bockar av*
  • Camellis
    Suwe skrev 2009-03-27 17:53:04 följande:
    Just det där tog vi några också. Kom på att jag har en bild på Smultronsmulan här i mitt galleri från våran träff i somras
    Ja, just det, man ser litegrann av henne där, ja. Då har jag iaf lite hum om hur hon ser ut.
Svar på tråden Trådträff Mars 09