• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Vildkorn

Nu ska jag bada skitungen så hon inte luktar så illa i morgon.
    Hon står i hallen och bankar på badrumsdörren redan. Råkade nämna att hon skulle få bada nu, så det är nog bäst jag går på en gång.

♥ Älskade Skruttan ♥
  • Suwe
    Camellis skrev 2009-03-27 17:54:30 följande:
    OK, då har jag en bild av dig! *bockar av*
    Men dig var det inte lätt att hitta en bild på. Har snurrat runt i ditt galleri och efter lite letande hittade jag en med Anton så nu har jag en liten aning om hur du ser ut iaf. Återstår att se om man har någon koll i morgon då man ser alla samtidigt
  • Camellis
    Vildkorn skrev 2009-03-27 18:01:07 följande:
    Nu ska jag bada skitungen så hon inte luktar så illa i morgon. Hon står i hallen och bankar på badrumsdörren redan. Råkade nämna att hon skulle få bada nu, så det är nog bäst jag går på en gång.
    En till badfantast, alltså. Ellen är helt tokig i att bada! Så fort nån annan i familjen badar står hon och klänger på badkaret. Vid några tillfällen har hon druttat i med huvudet först -  men inte ens en tår då! Så sugen är hon på att bada! (vi har ett delvis nedsänkt badkar, så det når henne bara till bröstet, tyvärr...).
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Suwe
    Vildkorn skrev 2009-03-27 18:01:07 följande:
    Nu ska jag bada skitungen så hon inte luktar så illa i morgon. Hon står i hallen och bankar på badrumsdörren redan. Råkade nämna att hon skulle få bada nu, så det är nog bäst jag går på en gång.
    Sötis!!
  • Camellis
    Suwe skrev 2009-03-27 18:04:16 följande:
    Men dig var det inte lätt att hitta en bild på. Har snurrat runt i ditt galleri och efter lite letande hittade jag en med Anton så nu har jag en liten aning om hur du ser ut iaf. Återstår att se om man har någon koll i morgon då man ser alla samtidigt
    Det finns flera på facebook. Tänker inte på att jag inte har så många här, tar för givet att alla vet hur jag ser ut. Kända jag, liksom.
    Ja, jag har kort hår nu, svart.

Men man känner ju kanske igen barnen, om inte annat. Så vi får sitta med barnen i knät hela tiden, som en slags namnskylt istället (eftersom Jennie - titta vad duktig jag är! - vägrar namnskyltar... ).
  • Camellis

Ellen ska också få bada nu. GnEllen slutade gnälla omedelbart när jag sa ordet "bada".

Så jag försvinner lite nu och återkommer säkert senare. Har resfeber så jag måste nog få surra av mig lite innan jag går och lägger mig. Hoppas att det är fler än jag som behöver det bara.

• Suwe
    Camellis skrev 2009-03-27 18:10:12 följande:
    Nu finns det förresten en aktuell bild på mig i mitt galleri! Hej så länge!
    O vaknade just och är en gnällis han med, har varit hela dagen. Återkommer nog senare jag med.
  • aesi

Jisses sånt snöfall det är, hoppas jag kan komma imorgon
    Är det mycket snö som kommer i S-holm så blir det ju stopp för folk i storstan kan ju inte köra om det kommit lite snö

Vi får se imorgon, är det för jäkligt så får jag ställa in tyvärr

• Brooks

Ja hejohå vad det snöar, tur man inte ska ut just nu. Dock lär jag ju få skrapa rutor och ha mig imorgon

Liv har precis också badat - fat hon tycker nog i ärlighetens namn bättre om att duscha. Hon står ofta i badrummet vi har duschen i och pekar och låter glad typ. 
    Fast fördel badkar är att hon ofta får torkas med hårtorken efter  och det ääälskar hon och har gjort sedan hon var liten bäs
    jag tror att vi kommer att känna igen varandra utan problem, om inte annat så går det rätt fort innan allt sitter.
    Jag kommer nog var minst med mina 158cm tror jag
Svar på tråden Trådträff Mars 09