• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Camellis
    Jen ny skrev 2009-03-27 14:08:56 följande:
    Åh, jag får värsta resfebern när jag läser här inne. Tänk att ni åker idag.Och Camilla, vi ses på tåget. Shit, nu blir jag nervös. HUR ska jag klara av att åka tåg?
    Åh jag har haft sånt bekymmer, för jag tycker att jag ska hjälpa dig på tåget med vagn och så, men var ska jag göra av Ellen?? Vår vagn kommer ju förmodligen vara ihopvikt och undanstoppad liksom. Har du N eller nån med dig som hjälper dig på tåget?

Får se var mina kompisar är, de ska nog sitta i en annan vagn och dricka vin, men de kanske kan ta hand om Ellen en liten stund medan jag hjälper dig på. *funderar*
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Brooks skrev 2009-03-27 14:28:55 följande:
    Hoppas på bättre väder imorgon för som det är idag så lär ingen vilja vara ute.  Blåser riktigt kallt och hårt  - de små skulle blåsa omkull! Jag skulle ner på stan och byta en tröja... kom hem med 20-25 cm kortare hår! 
    Då är det samma som här då. Värsta stormen ute! *blä*

Ha ha! Pga stormen eller en frisör???
  • första

Blåser det mycket så kan ju träd falla - kanske även hårstrån???

• sthlmfilur

då har jag fixat så min man kommer och skjusa in mig till 13 imorgon och sen hämta mig när jag ringer

• helhed

Nu ska jag ta mig hem från jobbet i alla fall och sedan börja packa och förbereda inför imorgon!

• sthlmfilur

jag hoppas emiliya mår bättre imorgon hon har så ont i mun och går på alvedon hon har 7 tänder i övre käken som håller på går igenom samtidigt

• Camellis
    sthlmfilur skrev 2009-03-27 16:16:47 följande:
    jag hoppas emiliya mår bättre imorgon hon har så ont i mun och går på alvedon hon har 7 tänder i övre käken som håller på går igenom samtidigt
    Stackarn! Vad jobbigt det måste vara för henne! Ellen har också ont i munnen, men hon har bara två tänder på g. Fast en av dem är en kindtand!
  • sthlmfilur
    Camellis skrev 2009-03-27 16:22:16 följande:
    Stackarn! Vad jobbigt det måste vara för henne! Ellen har också ont i munnen, men hon har bara två tänder på g. Fast en av dem är en kindtand!
    emiliya har bara 3 tänder än så länge.. hon har 1 uppe och 2 nere.. men nu verkar alla vilja komma så nu är det mycket alvedon som går åt och det kör jag med imorgon med..
Svar på tråden Trådträff Mars 09