• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • Jen ny
    Såphia skrev 2009-01-13 19:48:34 följande:
    Ha ha, men Lycklig du får säga till Mange att vi är några stycken qvinns med småttingar. Du är ju knappast ensam! Händer nått får "de" med oss att göra. Efter frukosten på lördagen, kan vi väl gå en repa på stan? Jag vill gärna det i alla fall. Sen kan vi fika någonstans och sen handla inför kvällen. Sen kanske vi kan ta oss till vandrarhemmet, laga mat och mysa och natta ungar så vi kan toasupa?!!
    Fast kan ni vänta på våran ankomst då iaf?
  • MariaK
    Hedebris skrev 2009-01-13 20:49:51 följande:
    om det blir den 22:a så kan inte jag komma..
    va trist Två ggr som du inte vatt med ju  
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Evve81

Jag har redan börjat fundera vart jag vill gå Har ett krav och det är Åhléns för Tuva behöver nya reima byxor så jag hoppas vår kläderna kommit in då!!!!

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • Hedebris

mmm.. jag är ledig på tisdagen, onsdagen och fredagen den veckan

MariaK skrev 2009-01-13 21:15:47 följande:
    va trist Två ggr som du inte vatt med ju  
  • MariaK
    Hedebris skrev 2009-01-13 21:25:59 följande:
    mmm.. jag är ledig på tisdagen, onsdagen och fredagen den veckanMariaK skrev 2009-01-13 21:15:47 följande:
    är ju bara sof som kan svara på om hon kunde en annan dag den veckan för det var väl hon som skulle köra.
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Hedebris

japp :) Skulle varit jättetrevligt att hänga på, men förstår om ni inte pallar ändra dag

• Vildkorn
    Evve81 skrev 2009-01-13 16:56:17 följande:
    Någon som bor i Stockholm som kanske kan fara och kolla på varndrarhemmet tänkte om det går att vara där===
    Hmm... jag som så sällan är inne i stan numera ska nog inte åta mig det uppdraget. Fundersam
    Men jag tror nog att det säkert ska gå att vara där. Gäller bara att vi snor åt oss alla platser fort.

Kom på att om det är fler som bor där samtidigt så tycker jag nästan synd om dem... sisådär 15 stycken ettåringar och en massa toasupande morsor. Lär ju inte vara lugnt direkt.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
Svar på tråden Trådträff Mars 09