• Svar på tråden Trådträff Mars 09
  • MariaK
    Vildkorn skrev 2009-01-12 20:32:26 följande:
    Halv tio är fredagskväll är väl ingenting. Är precis likadant mitt på dagen... förutom att det är lite färre människor ute senare på kvällen.
    ha ha tror inte vi från landet ser det lika dant Vi är livrädda o lämna lilla småland
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-12 20:47:49 följande:
    ha ha tror inte vi från landet ser det lika dant Vi är livrädda o lämna lilla småland
    Haha... ja akta er.
    Men så som Milo skriker vågar väl ingen komma nära ändå.
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • MariaK
    Vildkorn skrev 2009-01-12 21:00:25 följande:
    Haha... ja akta er. Men så som Milo skriker vågar väl ingen komma nära ändå.
    Sant sant!!!!!!!Får använda honom som avskräckningsmedel på alla som blir sugna på o skaffa barn ne usch dumma mig som jag pratatr om min lille goe gosse!!!!!!!!!
  • Vildkorn
    MariaK skrev 2009-01-12 21:07:46 följande:
    Sant sant!!!!!!!Får använda honom som avskräckningsmedel på alla som blir sugna på o skaffa barn ne usch dumma mig som jag pratatr om min lille goe gosse!!!!!!!!!
    Jag kan ju inte låta bli att skratta. Klart man får skämta om sina barn... så länge de inte hör eller förstår
    ♥ Älskade Skruttan kom 080220 ♥
  • Kicko
    Hedebris skrev 2009-01-12 17:16:37 följande:
    björn är inte så farlig. det enda han inte går med på är att vara barnvakt till 13 småttingar ;O
    vadsynd {#lang_emotions_cry} Hade blivit kul annars
    MariaK skrev 2009-01-12 20:47:49 följande:
    Jag som brukade promenera genom Möllevången i malmö vid midnatt på fredagkvällar själv när jag bodde i malmö. Rörde mig inte i ryggen
    älskar dig Jonathan mitt lilla Lejonhjärta 2008-02-10
  • högbergarna
    Vildkorn skrev 2009-01-12 20:32:26 följande:
    Halv tio är fredagskväll är väl ingenting. Är precis likadant mitt på dagen... förutom att det är lite färre människor ute senare på kvällen.
    Precis vad jag tänkte.. Vid den tiden e det ju typ tomt mitt i city.. Heheehe
  • Evve81

Någon som bor i Stockholm som kanske kan fara och kolla på varndrarhemmet tänkte om det går att vara där===

Mina gullungar Tuva 05 Agaton 08!
  • MariaK
    högbergarna skrev 2009-01-13 13:19:18 följande:
    Precis vad jag tänkte.. Vid den tiden e det ju typ tomt mitt i city.. Heheehe
    Hmm trodde ju att stockholmarna inte satt hemma o ugglade en fredagskväll........
  • Såphia

Ha ha, men Lycklig du får säga till Mange att vi är några stycken qvinns med småttingar. Du är ju knappast ensam! Händer nått får "de" med oss att göra. Skrattande

Efter frukosten på lördagen, kan vi väl gå en repa på stan? Jag vill gärna det i alla fall. Sen kan vi fika någonstans och sen handla inför kvällen. Sen kanske vi kan ta oss till vandrarhemmet, laga mat och mysa och natta ungar så vi kan toasupa?!!

• MariaK
    Såphia skrev 2009-01-13 19:48:34 följande:
    Ha ha, men Lycklig du får säga till Mange att vi är några stycken qvinns med småttingar. Du är ju knappast ensam! Händer nått får "de" med oss att göra. Efter frukosten på lördagen, kan vi väl gå en repa på stan? Jag vill gärna det i alla fall. Sen kan vi fika någonstans och sen handla inför kvällen. Sen kanske vi kan ta oss till vandrarhemmet, laga mat och mysa och natta ungar så vi kan toasupa?!!
    Ha ha tänkte inte på det!!!!! har ju för fasen en POLIS med mig

Låter som en bra ide!!!!!! O va mysigt!!!!!! O det är fortfarande den 22 som gäller va Till småland alltså!!!!!
Svar på tråden Trådträff Mars 09