Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Oh jag får bara ångest...
moderna modern, få inte det.... är man ute i god tid och fixar det mesta via fks hemsida där man loggar in så slipper man ju mkt besvär....
bebek, smart det där med sms det hade jag inte läst om, det ska undersökas.....
Mitt lilla pyre är inte så starkt att det gör ont ännu vid sparkarna men det är mycket mycket tydligare nu än för bara några veckor sedan.
Känns väldigt mysigt att alltid ha en person med sig och som påminner om att det växer någonting där inne. Var ett väldigt bra sällskap när jag var hemma och sjuk förra veckan
ja tänk att man har en livs levande miniatyrmänniska inuti magen!
får en överväldigande "oj vad häftigt-cool" känsla ibland!:)
men det där med att ligga och sparka en halvtimme på urinblåsan eller någon anna känslig punkt är vi nog inte riktigt överens om att det är så vidare kul... det lilla livet och jag...
bäbis m skrev 2009-02-17 13:59:52 följande:
Längtan har du moderkakan i bakvägg? Jag har det och tänkte att den kanske agerar päronboll när pyret boxas mot organ osv. Om så är fallet är jag tacksam
Känner nämligen också bara rörelser framåt och i sidled.
Appropå moderkakan. När jag var hos privatläkaren i v 12 ungefär så sa han att min moderkaka låg långt ner i bakväggen och att jag ska ha koll så att den åker uppåt under grav och inte hamnar vägen vid förlossningen. Nämnde detta för min BM i fredags så då beslöt hon/vi att det blir ett extra UL i v 30 någonting för att kolla upp detta. Känns väldigt skönt. Vill inte gärna ha en sak i onödan att oroa mig för vid förlossningen.. :-O
Visst är det häftigt när man tänker på att det är någons små händer eller fötter som skrapar på insidan!!!