• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bäbis m

Fast iof, delar av livmodern ligger ju i mitten av magen så en moderkaka kan väl aldrig skydda mot alla organ. I bland känns det som om livmodern ligger längst ut på magen för det är så hårt där. Kan ju känna själva kulan där barnet ligger och putta den från sida till sida på magen Rätt coolt.

längtan09 skrev 2009-02-17 16:00:48 följande:
    nej jag har den i framvägg, det tycker jag är lite konstigt :P För jag känner på båda sidor och sådär...
  • Smulan87
    om ni går in på min sida, och klickar på min bilddagbok, och dagens datum, så ser ni mina inköp till bebisen! och lite nya bilder på magen!!!
    BF 11Juni 2009
  • bäbis m

Smulan. Vart finns bilddagboken? Inte vanliga fotoalbumet alltså?

Smulan87 skrev 2009-02-17 16:27:27 följande:
    om ni går in på min sida, och klickar på min bilddagbok, och dagens datum, så ser ni mina inköp till bebisen! och lite nya bilder på magen!!!
  • Smulan87

asså, det är en länk på min sida, bilddagboken är ju en dagbok online emd bara bilder :)

bäbis m skrev 2009-02-17 16:41:36 följande:
    Smulan. Vart finns bilddagboken? Inte vanliga fotoalbumet alltså?
    BF 11Juni 2009
  • skrattmaja

smulan, det ska jag spana in, så roligt att spana på bebiskläder.... fick ett paket fr me and i igår! mest till dottern men även en sak till Pluttis....

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • Smulan87

å vad kul :) det är alltid kul med bebissaker!

skrattmaja skrev 2009-02-17 16:43:08 följande:
    smulan, det ska jag spana in, så roligt att spana på bebiskläder.... fick ett paket fr me and i igår! mest till dottern men även en sak till Pluttis....
    BF 11Juni 2009
  • bäbis m

Haha, nu är jag med..
    Oj, vad mycket kläder ni har. Är allt nytt? Väldigt många söta plagg

Smulan87 skrev 2009-02-17 16:43:04 följande:
    asså, det är en länk på min sida, bilddagboken är ju en dagbok online emd bara bilder :)
    Skrattmaja. Vad köpte du till minstingen? Jag har spanat lite på me&I då min svägerska introducerat märket till mig. Vi gillade den där lejonbodysen med hjälmmössa.
  • Smulan87

allt är nytt ^^

bäbis m skrev 2009-02-17 16:57:00 följande:
    Haha, nu är jag med.. Oj, vad mycket kläder ni har. Är allt nytt? Väldigt många söta plagg Skrattmaja. Vad köpte du till minstingen? Jag har spanat lite på me&I då min svägerska introducerat märket till mig. Vi gillade den där lejonbodysen med hjälmmössa.
    BF 11Juni 2009
  • Smulan87

fick föresetne mina första bristningar inatt! >.< vaknade med lite röda streck på magen

BF 11Juni 2009
  • bäbis m

Bhuue. Trisst. Har du smort in magen? Vet inte om det hjälper iof. Huden sträcks ju ganska rejält.. :/

Smulan87 skrev 2009-02-17 16:58:23 följande:
    fick föresetne mina första bristningar inatt! >.< vaknade med lite röda streck på magen
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!