Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
ja! o hon kunde omöjligt veta för ingen förutom jag o sambon visste:) Blev helt paff.
men hon sa att man kunde se en hormonpåverkan på håret, det var grövre och lite mörkare, man tappar mycket mindre hår också ( men det blir jämt upp efter förlossning, tappar man extra mycket) Man kan se om en människa är deprimerad eller sjuk på håret också. Hon har vart min frisör sen ettan på gymnasiet (gick på samma skola) så hon "kunde väl mitt hår utantill"
Att känna sig lite finare när man är hemma och slappar på kvällen är toppen. Jag köpte en knallgrön luvtröja på stan i lördags. Kan inte låta bli att le när jag ser mig själv i badrumsspegeln
Man måste nog få unna sig lite mysiga och snygga kläder för annars blir det så surt att bli större..
Klippte mig även i lördags. En student som gick sista året på frisörgymnasiet. Usch och fy, det skulle jag aldrig ha gjort. Bad om en toppning alt max 1.5 cm för att fräscha upp frisyren lite men tjejen var totalt urkass på att klippa. Jag gick därifrån med 5 cm kortare hår, ojämna kanter, brännmärke i nacken, hårspray i ögonen och ändock fick proffsfrisören försöka snygga till efter detta värdelösa försök till klippning. Gissa om jag prutade på priset. Borde ha tagit betalt för att få bli misshandlad på det sättet
skönt att höra i alla fall att det är flera som inte bara uppskattar risken för bristningar...
Jag använde Weleda graviditetsolja förra grav, oljan är till för att motverka bristningar på magen. Då smörjade jag bara magen med den och fick inga bristningar på magen. Men jag fick på benen. Så denna gång smörjer jag in hela kroppen med samma olja. Få se om det blir resultat