Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
oh stackars, men om de nu skulle se eller verkligen misstänka blodpropp så skulle de nog väl ändå inte låta dig vänta eller skicka hem dig! kanske de bad olika doktorer kika för de inte kunde se vad som är fel? Kanske någon muskel eller ledband som svullnat upp..
hoppas det blir bättre och ordnar upp sig, du får väl ringa till akuten om det blir värre...
kram på dig
så därför har jag inte varit på akuten sedan ja jag vet inte när (kan ju också ha att göra med att det intehar behövts som tur är.)
jag bara svavlar, är alldeles för trött för att sitta här så nu är det sängdags!
godnatt tjejer o kram på dig smulan!
Ni pladdrar så mycket här inne att det inte finns en möjlighet att läsa ikapp! =D
Men jag ser att ni pratar bristningar, när jag väntade sonen smorde jag med Weledas grav olja en gång om dagen om/när jag kom ihåg. Jag fick inte en enda bristning på magen!
Men min kompis som smorde två gånger om dagen varje dag blev helt förstörd!
Jag har hört att bristningar inte går att göra något åt eftersom de ligger så långt in och där kommer inte oljorna åt iallafall.. Så tyvärr! ;)
Sitter hemma i soffan och tycker synd om mig själv nu! Har åkt på en duuunderförkyldning! Var iväg på läger med jobbet måndag till tisdag och när jag kom hem igår var jag heeeelt slut och sen kom nästäppan och nu är jag såååå kass! Inget jobb för mig idag!
Har lagt in nya magbilder idag. Tycker att magen vuxit mycket på bara en vecka! Häftigt att det går så fort!