• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • skrattmaja

jag körde med babyolja alt body butter förra grav och jag vet att det inte räcker men tror kan ibland hjälpa långt..klarade mig utan bristningar... helt otroligt tycker jag....
    har hört att även det ska vara genetiskt så jag kollade med min mamma o hon fick inte heller några vare sig med mig eller syrran..så jag hoppas att det stämmer
    min första grav var mkt likt den mina mmam hade med mig o jag är stora syster till och med förslossning, även andra grav är lika såhär långt....

lite spännade att kolla sådant tycker jag....

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • Tärning6

Jag har oxå massa me bristningar men de e de värt att få hehe me tanke på vad man har i magen...

Brukar ni se Ungamödrar ni som e här?? Jag brukar se de om jag e hemma å hinner

• bebek
    Tärning6 skrev 2009-02-17 19:11:52 följande:
    Jag har oxå massa me bristningar men de e de värt att få hehe me tanke på vad man har i magen... Brukar ni se Ungamödrar ni som e här?? Jag brukar se de om jag e hemma å hinner
    vad är ungmödrar? Hur gamla är ni som hänger här:)
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-02-17 19:30:43 följande:
    vad är ungmödrar? Hur gamla är ni som hänger här:)
    Ungamödrar är ett danskt realetyprogram som går på 5an..... Jag är 23år
  • idolf

Hej hej!
    Här väntas det bäbis, bf 20/6, andra barnet. Kanske man kan få hänga på tråden?

• Tärning6
    idolf skrev 2009-02-17 19:40:35 följande:
    Hej hej!Här väntas det bäbis, bf 20/6, andra barnet. Kanske man kan få hänga på tråden?
    Välkommen till vårt lilla gäng hehe
  • bebek
    idolf skrev 2009-02-17 19:40:35 följande:
    Hej hej!Här väntas det bäbis, bf 20/6, andra barnet. Kanske man kan få hänga på tråden?
    hejhej:D
    Tärning6 skrev 2009-02-17 19:35:53 följande:
    Ungamödrar är ett danskt realetyprogram som går på 5an..... Jag är 23år
    ahaa måste jag missat, är det ett bra?
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-02-17 19:47:13 följande:
    ahaa måste jag missat, är det ett bra?
    I bland å ibland inte de e ett bra tidsfördriv om inte annat
  • hyperballad
    Svar på #1131
    skrattmaja skrev 2009-02-17 18:59:01 följande:
    jag körde med babyolja alt body butter förra grav och jag vet att det inte räcker men tror kan ibland hjälpa långt..klarade mig utan bristningar... helt otroligt tycker jag.... har hört att även det ska vara genetiskt så jag kollade med min mamma o hon fick inte heller några vare sig med mig eller syrran..så jag hoppas att det stämmer min första grav var mkt likt den mina mmam hade med mig o jag är stora syster till och med förslossning, även andra grav är lika såhär långt.... lite spännade att kolla sådant tycker jag....
    tyvärr är det inte genetiskt, min barnmorska skrattade när jag frågade o sa att det var ett önsketänkande precis som det är med förlossningar o allt annat...
    jahaa tänkte jag o fortsätter att smörja som en galning...
  • bebek
    hyperballad skrev 2009-02-17 19:56:04 följande:
    Svar på #1131 tyvärr är det inte genetiskt, min barnmorska skrattade när jag frågade o sa att det var ett önsketänkande precis som det är med förlossningar o allt annat...jahaa tänkte jag o fortsätter att smörja som en galning...
    såndär mörk rand över magen då? många får under naveln, jag har fått en svag svag rand över hela magen, försvinner dem sen?
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!