Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Haha, vilket shoppaholic lyx! ![]()
smörjer både morgon och kväll med gla olja och dove body silk, men asså jag stör mig int epå bristningarna :P de hör till, men de var just de att de kom över en natt, haha!
Haha, vad skoj. Den är supersöt! Vi gillar inte heller hjälmmössor men sa just att denna om ev någon sklle vi kunna tänka oss ![]()
Jag får nog skämmas lite men jag är livrädd för bristningarna..Vet att de säkert kommer att dyka upp men jag vill inte :O
Smörjer med vanlig nivea på kvällen men det är nog mest för jag tycker att det är så mysigt när pojkvännen smörjer in magen oh brösten. Lite av hans intima tid med pyret (..och mig) ![]()
Det hjälper inte att smörja mot bristningarna, det är hormonellt och lite är viktuppgången.
Jag fick mina flesta under förlossningen...så allt kan hända, när som helst ![]()
nej jag vet de :) men jag smröjer in för att ananrs kliar de på magen, och då blir de jobbigt, insmörjingen gör så att kliet försvinner!!
hrm också rädd för bristningar.. eller mest att de ska pricka in sig i min tatuering så den "spricker" ni ser på magbilden v 20 tror jag det är.. den satt på höften från början men börjar vandra utåt på magen:P
Menmen får man bristningar, så vad ska man göra... jag har hellre en tigerrandig mage och en bäbis än en slät och är barnlös... så det är ju värt det om det blir så..
Mest hoppas jag på att jag inte "chockrasar" i vikt efter förlossningen så huden på magen hänger med.. men vad ska man göra om man får skinnslapp mage... det går att leva med det också;)
Förresten, dokumentär på 5:an ikväll om förlossningar i hemmet 21.00
kan man ju titta på och gråta en skvätt.. eller floder...