• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • ModernaModern

bebek skrev 2009-02-13 12:47:48 följande:

moderna modern: ohh jag vill också ha en vagga! vad har du för en?
    En i ljust trä, men den behöver fixas lite med först...det fattas en bräda i botten och jag vill gärna göra den lite mörkare...
    Tror bara att den passar bebisen de första månaderna, men det gör ju inget...

Ska fota när jag får tillgång till en bra kamera!

Kram
  • chesa

Vilket underbart väder idag! Tog en romantisk promenad med mannen nu innan jag ska iväg och jobba! Mysigt!

• Daisyduck

Åh suck vad mysigt det låter med alla hjärtans dag och romantiska promenader med mannen... Vi har haft ett storbråk så här blir det noll romantik! Men ha det så bra ni andra *avis*

• chesa
    Daisyduck skrev 2009-02-14 14:24:43 följande:
    Åh suck vad mysigt det låter med alla hjärtans dag och romantiska promenader med mannen... Vi har haft ett storbråk så här blir det noll romantik! Men ha det så bra ni andra *avis*
    Stackare, storbråk är hemskt. Hoppas att ni reder ut det. Ibland tycker jag att det kan var riktigt skönt efteråt, att man liksom kommit varandra närmre efter att fått rensa luften från all skit!
  • längtan09

Här har det varit en stressad alla hjärtans dag eftersom jag fyller år imorgon var det kalas idag :-P

• Katta86
    chesa skrev 2009-02-14 20:59:21 följande:
    Stackare, storbråk är hemskt. Hoppas att ni reder ut det. Ibland tycker jag att det kan var riktigt skönt efteråt, att man liksom kommit varandra närmre efter att fått rensa luften från all skit!
    Det beror ju också på hur ofta man har dessa storbråk.. Kunde också tycka det förr men nu för tiden kommer de så ofta att det bara förstör ytterligare en dag..
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • 3barnsmor35

Jag fick bita mig rejält i tungan idag, kunde skickat några väl valda bevingade åt makens håll - men jag struntade i det. När jag blir tyst istället, vet han att jag är så arg att jag blir ledsen.
    Jag blir bara så tom när jag blir så arg.
    Jaja, det går väl ööööver

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • Jackass

Mamma Bean: Trist att du behövde bli arg. Hoppas han förstod felet han begått.

Jag har precis lagt upp nya magbilder. Någon mer än jag som tycker det är för långt tills hp träder in?
    Jag ska jobba imorgon och jag är inte ett dugg sugen.

(¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Daisyduck

Håller med...

Katta86 skrev 2009-02-14 21:50:33 följande:
    Det beror ju också på hur ofta man har dessa storbråk.. Kunde också tycka det förr men nu för tiden kommer de så ofta att det bara förstör ytterligare en dag..
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!