Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Ja apelsinhud! försvinner de sen? eller kommer mina lår o rumpa se ut som månens yta resten va mitt liv nu? haha
joo de dök upp nu när jag "biffat" på mig lite:) så de kanske försvinner när jag biffkilona försvinner... haha tuttnät:D jag har också klarat mig från bristningar än så länge men har nog en spindel i magen som spinner ett fint blått nät över magen... lite större o tydligare varje vecka haha
Hehe, ja upptäckte cellisar jag med på skinkorna nu
Ähh jag vet inte om dom sitter där jämt. Jag tror faktiskt inte det. När man gått ner alla kg igen så ordnar det nog till sig tror jag. Fast cellisar har man nog alltid mer eller mindre liksom, iallafall jag
Det där med bristningar tror inte jag heller går att göra någe åt. Jag smörjde å smörjde förra gången och fick oxå ordentligt med bristningar på magen
Jag hoppas verkligen jag slipper det denna gång, såfall skulle jag se helt förstörd utpå magen.
Usch jag trodde att illamåendet skulle vara borta vid det här lagret, men nu har det tagit ny fas.....det enda jag orkar i dag är att ligga och sova.....ja mellan att jag springer till toa då.....kokar lite grönsakssoppa nu...är faktiskt sugen på det...magen är nog ordentligt tom nu.
De flesta av mina vänner som fått bristningar så har de uppstått i de tre - fyra sista veckorna av gradiviteten... men några har fått tidigt, tror de bara är o gilla läget..
o låter som du inte har det så lätt tickolina men grönsakssoppa låter gott!
Själv sitter jag och försöker andas genom mina sammandragningar, är sjukskriven nu p.g.a stressen som gjorde att de kom alldeles för tätt.. så nu får man hålla lite koll så de inte kommer för ofta och regelbundet under en viss tid.. vill ju gärna att bebben ligger kvar i magen i sisådär 14-15 veckor till.
Hmm, jag fick cellisar förra grav + bristningar på benen (så där att blodådrorna syns) och har inte blivit av med det. Men gick ju inte så länge innan jag blev gravid igen. Får hoppas att jag kan bli av med cellisarna efter denna grav (nu har det kommit ännu fler!!!) men det är nog hård träning som gäller då...
Innan mina graviditeter har jag inte behövt träna för att hålla formen, har bara ätit nyttigt, men nu har jag fåttsåna dåliga matvanor och sötsug så nu blir det nog värre
bebek: Du har oxå blivit sjukskriven nu......hur känns det då...kan du koppla av? =)