Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
äh, man får skylla på att man är sådan jädrans givmild person man gav all sin skönhet till sina barn;) jag är hellre välmående och kry efter grav än smal efter en kvart!
mammabean 65 - 130, det är låter ganska mycket, men man är ju världens bästa mamma till sina barn oavsett vikt!
tycker det är lite hysteri ibland, alla frågar hela tiden "hur mycket har du gått upp då" och när folk kommer hem från bb frågar de "hur mycket har du gått ner då?"
Jag äger inte ens en våg, jag har bara vägt mig hos bm en gång, inte behövt det något mer, hon tyckte jag såg så vacker ut sa hon och gått upp helt lagom! (hon får mig att må bra den där kvinnan:)
oj vad de skrivs mycket i trådarna :D hinner inte med här! haha, jag går iaf in i vecka 27 idag, oj vad tiden går :O
jag är i v26+4
94 dagar kvar till BF... när jag jag hade 100 dagar kvar satt jag upp ett måttband på städskåpet i köket och slipper bort en cm för varje dag...
o vad fundigt! :D något sådant kanske man skulle göra :D!