• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • chesa

Jag ääälskar body butter (body-shops)... lider inte så mycket av kliande men det är skönt att smörja ändå....

• bebek
    baywatch tuttar.... hmmm...

jag ser en bild framför mig hur tuttarna vrålfylls med mjölk så de ser väldigt stora och fasta ut, sen så har jag självklart gått ner alla grav kilon dagen efter förlossningen, såpass att magrutorna tittar fram eftersom musklerna inte alls förtvinats, så tänkte jag platinblondera håret och sätta i extansions och drutta ner på stranden med en röd högt lårskuren bikini. självklart med en helcool baby i matchande babybaddräkt och små söta pilotsolglas ögon....

ohh.. ni får ursäkta.. jag har lite konstig humor iblans, lite övertrött efter mammasimmet:)

smulan87: oh roligt o mäta magen o lyssna hjärtat:) var det första gången eller har ni gjort det förut? stor skillnad isåfall? :) nej 4-5 kg är inte så mkt, men vissa går ju inte upp mer än typ 8-9 kg under hela grav.

• frukarlssonn
    bebek skrev 2009-03-04 19:43:34 följande:
     jag ser en bild framför mig hur tuttarna vrålfylls med mjölk så de ser väldigt stora och fasta ut, sen så har jag självklart gått ner alla grav kilon dagen efter förlossningen, såpass att magrutorna tittar fram eftersom musklerna inte alls förtvinats, så tänkte jag platinblondera håret och sätta i extansions och drutta ner på stranden med en röd högt lårskuren bikini. självklart med en helcool baby i matchande babybaddräkt och små söta pilotsolglas ögon.... ohh.. ni får ursäkta.. jag har lite konstig humor iblans, lite övertrött efter mammasimmet:) smulan87: oh roligt o mäta magen o lyssna hjärtat:) var det första gången eller har ni gjort det förut? stor skillnad isåfall? :) nej 4-5 kg är inte så mkt, men vissa går ju inte upp mer än typ 8-9 kg under hela grav.
    Haha humor är alltid uppskattat Stora tuttar hade ju vart coolt, tills man petar på dom o de bara sprutar mjölk hehe. Man kanske inte ska glömma o täppa för bröstvårtorna då om man ska gå ner till beachen med sin lilla sexiga bikini
  • 3barnsmor35

Magrutor, bara där började jag garva...  
    Jag tror aldrig jag får tillbaka min platta mage igen, det är bara deg där nu (och säkert efter denna med)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad
    Svar på #1614
    3barnsmor35 skrev 2009-03-04 20:08:05 följande:
    Magrutor, bara där började jag garva...   Jag tror aldrig jag får tillbaka min platta mage igen, det är bara deg där nu (och säkert efter denna med)
    menar du att de inte kommer tillbaka?? {#lang_emotions_surprised}
    haha näe skojja bara, det känns som att man inte förbereds på hur magen och resten av kroppen kan tänkas att se ut efteråt. hmm borde få lite info så att man inte hamnar i chocktillstånd.
  • frukarlssonn

Haha näe, den platta magen och spänstiga kroppen man hade förr i tiden kan jag nog vinka hej då till Lika bra att va inställd på det

• Tärning6

Men gud va ni skriver flitigt hinner ju inte med ju hehe

• 3barnsmor35

Bebek,
    Jag gick från 65 till 130 kg, min kropp har inte återhämtat sig ännu. Det är 1,5 år sen nu som jag började medicinera mot struman...ff massor av övervikt och extremt hängig och degig kropp *huga* Jaaaawell, beach 2020 - here I come

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • ploppen
    hyperballad skrev 2009-03-04 20:50:10 följande:
    menar du att de inte kommer tillbaka?? haha näe skojja bara, det känns som att man inte förbereds på hur magen och resten av kroppen kan tänkas att se ut efteråt. hmm borde få lite info så att man inte hamnar i chocktillstånd.
    Jag hamnade allvarligt talat i chocktillstånd när jag såg min rumpa efteråt. SÅ LÅNGT NER??!!
  • 3barnsmor35

Jag blir ff chockad när jag ser mina ben, herreguuud så STORA och valkiga! Jag som ALLTID hade snygga, smala, vältränade ben! (Ridning, fotboll, friidrott...plus gymträning)

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!